پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
۹ |
۲
مذاکرات استقلالی‌ها خوابید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

روند مذاکرات در استقلال کندتر از قبل پیش می‌رود.

اختلافات در استقلال به اوج خود رسیده است. نه نکونام می‌تواند با خطیر بسازد و نه خطیر با او. سرمربی استقلال از شرایط نقل و انتقالات در این باشگاه ناراضی است و این نارضایتی خود را امروز مجددا اعلام کرد. اما در شرایط فعلی نقل و انتقالات استقلال به جای بهتر شدن، روند کندتری را دنبال می‌کند.

اختلافات در روزهای اخیر سبب شده تا این باشگاه در دو روز اخیر مذاکره جدی نداشته باشد و همچنان خبری از جذب بازیکن در استقلال نباشد.

به هر حال نقل و انتقالات استقلال درست مثل ابتدای فصل پر حاشیه و جنجالی دنبال می‌شود که باید دید بالاخره در این شرایط طرفین راضی به صلح و سازش می‌شوند یا در نهایت این اختلافات سبب قطع همکاری یکی از طرفین که احتمالا مدیریت استقلال است، می‌شود.

این مطلب را هم بخوانید: هدفشان پایین کشیدن استقلال است/ باور نمی‌کنم کسی در باشگاه آرزوی ناکامی نکونام را دارد/ جواد نه، حالا نوبت مدیرعامل است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • مارال عظیمی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    ماندن یانماندن،،.خلاصه کاراین است هواداران نکونام رامیخواهندچون بادست خالی استقلال راصدرنشین نیم فصل کرده،،اماخطیرتیم رابه حاشیه میبرد، وباسکوت خودمیگویدمن پشتم به کسانی گرم است که نمیخواهنداستقلال نتیجه بگیرد..اماهوادارپشت نکونام است وخطیربایدبایدبایدبرود...#خائن#
  • رب گوجه پولیس US ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    یعنی چی نه نکونام میتواند با خطیر بسازد !!!! وقتی خطیر جاسوس دوجانبه واسه نکونام بازیکن نمیگیره نکونام چکار باید بکنه ، نیم فصل اول به بهانه سقف قرارداد بازیکن نگرفت الان بهانه اش چیه ، جز اینکه خطیر با هدف ضربه زدن به استقلال داره مأموریتش رو به خوبی انجام میده
  • ولید IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    ملت زودباور ایران چه راحت به مدیرلقب خائن میدید گناهی ندارید ملت ایرانی هستید
  • لنگ پاره IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    بابا آخه درخواست های نکونام هم شدنی نبود بازیکنایی رو درخواست کرده که یا با باشگاهشون قرارداد دارن یا پرسپولیسی هستن باید به آقای خطیر هم حق داد ولی بهترین کار اینه که سر عقل بیان و با هم به فکر ساختن تیم محبوب استقلال باشن . به امید قهرمانی استقلال بزرگ .
  • Reza IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    سلام با حترام هوادار مسخره و مچل شما نیست که هر روز اخبار اختلاف سرمربی و مدیرعامل را بخواند و در پایان فصل هم قهرمانی را از دست بدهیم و آقای نکونام و آقای خطیر هر کدام به بهانه های مختلف توجیه برای هوادار بیاورند،وزارت ورزش ورود کند و این قائله را سریعتر ختم بخیر بکند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی