نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
۶ |
۴
واکنش جالب هکتور کوپر به شکست سوریه مقابل ایران ۱۰ نفره
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی فوتبال سوریه تیمش را شایسته شکست در مرحله یک هشتم نهایی ندانست و گفت: از نتیجه رقم خورده ناراضی هستم.

هکتور کوپر پس از شکست تیمش برابر ایران در ضربات پنالتی گفت: از عملکرد تیم ملی سوریه بسیار راضی هستم، اما از نتیجه ناراحت هستم.

وی با بیان اینکه شاگردانش در ضربات پنالتی بدشانس بودند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما بسیار از خودگذشتگی کردند. وقتی ایران یک بازیکن کمتر داشت، به دنبال پیروزی بودیم. با این حال ایران تیمی بسیار قدرتمند است و فضاها را به خوبی بسته بود.

سرمربی سوریه، ایران را یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا برشمرد و گفت: از عملکرد سوریه در این جام بسیار راضی هستم. ما در این جام مقابل تیم‌های قدرتمندی بازی کردیم. ایران با یک بازیکن کمتر هم به‌خوبی دفاع کرد و تیم سرسختی بود. ما راه‌های دیگری از چپ و راست را برای گلزنی امتحان کردیم، اما در ضربه آخر ناموفق بودیم و نتوانستیم فرصت‌های بیشتری بسازیم.

کوپر در مورد وضعیت ادامه همکاری خود با فدراسیون فوتبال سوریه بیان کرد: از فدراسیون سوریه و رسانه‌ها تشکر می‌کنم که نقش مهمی در عملکرد تیم در جام ملت‌های آسیا ایفا کردند. هفته آینده جلسه‌ای با مقامات فدراسیون سوریه خواهیم داشت و تصمیم می‌گیریم که با هم ادامه خواهیم داد؛ یا اینکه گزینه دیگری خواهم داشت.

کوپر در خصوص بازی با سه تیم قدرتمندی آسیا در این دوره از بازی‌ها که به زعم کارشناسان داخلی بهترین نسل خود در را دارا هستند افزود: مقابل سه تیم قدرتمند آسیا بازی یعنی ازبکستان، استرالیا و ایران بازی داشتیم. آنها خیلی خوب بودند اما بازیکنان من هم فوق العاده عمل کردند.

او درباره ایده خود برای ساخت تیم ملی فعلی سوریه تاکید کرد:  برای ساختن تیمی جدید به جام ملت‌های آسیا آمدیم. بازیکنان در هر بازی اعتماد به نفس بیشتری گرفتند. از بازیکنان سوریه که تمام توان خود را در این سه بازی گذاشتند، تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: جان به لب شدیم تا از سوریه گذشتیم/ بیرانوند جور اشتباهات قلعه‌نویی را کشید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ج IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    سوریه تیم سرسختی بود ، درود بر بازیکنانش و خسته نباشند.
    • قلی IR ۲۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
      اره از کوتاهی دیوار ما
  • تتا IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    اشتهات خیلی زیاده. این لقمه برا دهنت بزرگه
  • ا IR ۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    واقعا مردم باید قدر شناس هموطنانشون باشند ملیت هارو تعصبی نکنند اقای بیراوند بیا این لر های جوق اباد اصفهان که ساقی هستن رو هدایت کن به رااه راست خخخخخخ
  • سعید IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    وضعیت ایران به روایت فوتبال تو بازی با سوریه موج سواری میکرد
  • ناشناس IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    تییم ملی بازی کنان خوب دارد ولی کادر فنی ومربی باید این تجربه راداشته باشند که آنقدر تیم مقابل راآنا لیز کرده باشند که به مشکل بر نخوریم مثلا مربی سوریه تیم ایران وبا زیکنان را بقدری آنالیز کرده بود که هرکدام از با زیکنان هر ضربهای هر کجا میزدند دفاع سوریه عمل کرد خوبی به جا می گذاشت ولیکن هافک های ما وقتی به سمت جلو حمله میکردند هنگام خراب کردن توپ بر نمی گشتند اگر ما درتیم چندتا ازبازیکنان باشگاهای خوزستان داشتیم به مشکل بر نمیخوردیم چرا چون آنها واقعا چنگنده وسرعتی هستند وما دراین چندسال از بازیکنان باشگاه خوزستان در تیم ملی نداریم و دراین بازیها تمام مربیان تیم ها در کنار زمین مدام با بازیکنان صحبت میکردند ولی از مربی ماو کادر فنی خبری نبود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی