نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
۷ |
۱
کلوب| شبکه ورزش یا دورهمی؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

صداوسیما همچنان به برنامه‌هایی که هیچ دانشی به مخاطب نمی‌افزایند، آنتن می‌دهد!

برنامه جام آسیا از شبکه ورزش که برای جام ملت‌های آسیا تهیه شده سرشار از نکات قابل نقد است؛ بیشتر شبیه دورهمی‌های فامیلی است تا یک برنامه تخصصی و باکیفیت!

جواد و خداداد؛ یک بزن و بکوب تمام عیار!

اولین نکته یا شاید نقطه‌ضعفی که از این برنامه در ذوق مخاطب می‌خورد، بحث و جدل‌های تمام‌نشدنی جواد خیابانی و خداداد عزیزی است! جالب این‌جاست که هیچ کدام از دو طرف از موضع خود به هیچ وجه پایین نمی‌آیند و شدیدا سعی بر این دارند که عقیده خود را به کرسی بنشانند!

این دو  در این ایام بارها و بارها با جدال‌های لفظی سوژه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شده‌اند و انگار قرار نیست این اشتباهات به پایان برسد و بالاخره تمام شود! کسی هم نمی‌پرسد اصلا چرا با چنین قضایایی، کیفیت و ماهیت برنامه را زیر سوال می‌برید!

آقای عزیزی و تئوری‌های اشتباه!

مطمئنا شنیدن نظرات یک کارشناس فنی فوتبال، برای علاقه‌مندان حرفه‌ای به این رشته بسیار جذاب و در این شب‌ها خالی از لطف نیست ولی نه دیدگاه‌های اشتباه! این‌که چرا خداداد عزیزی با استفاده از محمد محبی در جناحین و پست وینگ‌بک به‌شدت مخالف است، هنوز مشخص و معلوم نیست! گاهی اوقات لحن صحبت‌های خداداد به‌قدری تند و زننده است که به نظر می‌رسد او دوستدار زمین خوردن و حذف شدن هر چه زودتر تیم ملی از این رقابت‌هاست! این نوع گفتار برای کارشناس فوتبال در صداوسیما مناسب و موجه نیست، انتقاد زمان و مکان خاص خودش را می‌طلبد و نقدهای بی‌جا قطعا با واکنش منفی مخاطبان روبه‌رو می‌شود.

دورهمی به جای کارشناسی!

گرامی داشتن و تبریک گفتن هم حد و اندازه‌ای دارد. این‌که بی‌دلیل و بدون منطق فرزند یک کارشناس را روی خط و در قاب تلویزیون بیاوریم  برای خیلی‌ها جالب و پسندیده نیست و در هیچ نقطه‌ای از جهان در برنامه‌سازی تلویزیونی شاهد چنین مواردی نیستیم که کارشناس یک برنامه، به صورت زنده و اینترنتی، با فرزندش درباره مسائل خانوادگی حرف بزند و به گفت‌وگو بپردازد!

اصلا چرا با وجود گذشت دهه‌ها باید این گاف‌ها، همچنان در برنامه‌های زنده تلویزیونی دیده و نمایان شود؟ این اوضاع در شأن و قواره‌های یک شبکه تلویزیونی نیست. شبکه‌ای که روزگاری برنامه‌هایی آبرومند داشت.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • مهدی US ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    بابا بیخیال. ببین و لذت ببر عزیز. زیادی جدی گرفتی داستان رو
    • یک ایرانی IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
      اصلا عزیزی هرجابوده حاشیه ساخته الآنم شبکه ورزش برای ایجاد حاشیه آورده اونو
  • سنگ پا IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    وقتی برنامه سازان و سناریستهای بزرگ رو فراری دادن ، نتیجه ش همینه . افراد جوان و نامرتبط رو فقط بخاطر روابط فامیلی و جناجی بکار گرفتن و خب ایناهام بلد نیستن سناریو بنویسن و برنامه بسازن
  • حسن IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    حیف این همه سرمایه ملی که در ده ها شبکه صدا وسیمای میلی هدر داده میشه ! اکثر برنامه ها ی اینهمه شبکه تکراری بی محتوا وپوچوبی مخاطب....جالبه اکثر ملت هم پای برنامه های ماهواره !بهتر نیست کل برنامه ها دریک شبکه جمع بشه واتلاف سرمایه به یک بیستم وشایدکمتر کاهش پیدا کنه تو این شرایط اقتصادی!...الکی یک عدهمعلوم الحال رو تکراری تو این شبکه واون شبکه جمع می کنن با حرفای تکراری وبی نتیجه وتناقض گویی وبی ثمرو...که وقت پر کنن وسرمایه ملی رو آتش بزنن !
  • احمد لوکارلی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    انتقاد از محبی قابل قبول هست چون هیچ کاری نکرد
  • خخخخ IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    بابا مردم خودشون دانشمندن اتفاقا بهترین برنامه هستش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی