انتقاد عجیب از بازیکنان بزرگ در آستانه دیدار با ژاپن
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

لابلای صحبت‌های امیر قلعه نویی درباره عملکرد ملی پوشان در مصاف با سوریه اتفاق عجیبی رخ داد که حمله سرمربی تیم ملی به ستاره‌های بزرگ تیم ایران بود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان که به رغم صعود شاگردانش به مرحله یک چهارم نهایی به شدت مورد انتقاد کارشناسان فوتبالی قرار گرفته در نشست خبری پایان بازی از عبارت عجیبی درباره بازیکنان بزرگ تیم ملی فوتبال کشورمان استفاده کرد.

امیر قلعه نویی در شرایطی که انتظار می‌رفت از تلاش ۱۲۰ دقیقه‌ای شاگردانش تقدیر و تشکر کند با انتقاد از عملکرد بزرگترهای تیمش گفت: « از ۳-۲ بازیکن واقعا ناراحتم. اجازه بدهید اسمشان را نیاورم. باعث شدند این بازی سخت شود و تا این حد به ما فشار بیاید ولی از کل تیم نهایت تشکر را دارم».

این در شرایطی است که همین بازیکنان تا این مرحله از مسابقات جام ملت‌های آسیا نقش تاثیرگذاری در صعود تیم ملی به عنوان صدرنشین گروه خودش و در نهایت رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی داشتند. همین نفرات قطعاً در دیدار مقابل ژاپن نیز می‌توانند جزو مهره‌های تاثیرگذار و تعیین کننده مقابل سامورایی‌ها به شمار بروند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سامان IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    امیر قلعه نوعی عادت به فراغکنی داره ، در تمام 20 سال گذشته هرگز ضعفهای فنیشو قبول نکرده و گناهشو به گردن دیگران انداخته . الانم انتظار داره بازیکنان ضعفها و بی تاکتیکی کادر فنی رو جبران کنن
  • امین IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    مشکل این تیم خود جنابعالی هستی آقای قلعه نویی. کی‌روش جلوی پرتغال اسپانیا و آرژانتین ایستاد و شما ازش انتقاد میکردین حالا خودت جلوی سوریه بکش زیرش بازی می‌کنی. کی‌روش هرگز به این تیما باج نمیداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی