نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
اصل ماجرای تماس جنجالی با ستاره ورزش ایران/ فقط درباره منبع واریزی هنگفت به حسابش توضیح خواستیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سازمان مالیات به گلایه شهربانو منصوریان درخصوص تماس اداره مالیات با این ورزشکار مبنی بر پاره‌ای از توضیحات به این سازمان پرده برداشت.

چند روز پیش شهربانو منصوریان، بانوی قهرمان ووشوی ایران و بلاگر فضای مجازی درخصوص تماسی که از اداره مالیات استان تهران با او گرفته بسیار ناراحت شده بود و با انتشار ویدیویی به این موضوع واکنش تندی نشان داد اما اصل ماجرا چه بود.

ظاهرا اداره مودیان متوسط اداره کل امور مالیاتی استان تهران بر مبنای مبلغ قابل توجهی که به حساب شهربانو منصوریان واریز شده در تماس با این ورزشکار و البته بلاگر فضای مجازی از او خواسته تا درباره چگونگی و محل واریز این مبلغ توضیحاتی ارایه دهد که این درخواست باعث عصبانیت این ووشوکار و بلاگر و انتشار آن ویدیو ازسوی منصوریان شد اما صحبت‌های بحث‌برانگیز شهربانو منصوریان با این لحن که به نوعی می‌خواهد انتساب بلاگر بودن را از خود دور کند در شرایطی مطرح شده که صفحه او در فضای مجازی یک میلیون مخاطب دارد و پست‌ها و استوری‌های تبلیغاتی ارسال می‌کند.

با این وجود، بر اساس اطلاعاتی که سازمان مالیاتی ارائه کرده است، «اداره مودیان متوسط هنوز رقمی برای مالیات این بلاگر تعیین نکرده و فقط از او خواسته درباره منبع و محل واریزی هنگفتی به حساب خود توضیح دهد. این امکان وجود دارد که پرونده مالیاتی او در تجدیدنظر با اعتراض و توضیحات قانع‌کننده منصوریان با رای منع تعقیب مالیاتی مواجه شود».

بیشتر بخوانید: خشم دختر پرافتخار ایران؛ تهدید می‌کنید بعد می‌گویید چرا فلان ورزشکار از مملکت رفت!/ پرچم این کشور را بالا بردم یا نه؛ حالا من بلاگر شدم؟ +ویدیو

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ماهیگیر IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    یکی بگه این مبلغ قابل توجهی که به حساب شهربانو منصوریان واریز شده چقدره ؟ از پول چایی 3 میلیارد دلاری اقایون بیشتر بوده ؟ یا از اختلاسهای چمد صد میلیون دلاری و چند صد میلیاردی بیشتر بوده؟
  • شیده IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    متاسفانه سریع جا میزنن...اگر بحق هست مالیات رو بگیرید
  • حسین IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۵
    البته قبلش حسابتو مسدود کردیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی