نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟
عکس| واکنش معنادار به عملکرد تیم ملی مقابل سوریه؛ ۹۰ درصد مردم راضی نبودند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که به نظر می‌رسد طرفداران فوتبال در ایران به شدت از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران مقابل سوریه در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با وجود پیروزی ملی‌پوشان ناراحت هستند.

تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ درحالیکه انتظار می‌رفت به راحتی در جریان بازی از سد سوریه عبور کند اما کار شاگردان امیر قلعه‌نویی در این بازی به شدت گره خورد تا جایی که تیم ملی تا مرز حذف شدن هم رفت اما درنهایت در ضربات پنالتی ایران با درخشش بیرانوند حریف ژاپن در یک چهارم نهایی این تورنمنت شد.

سایت خبر ورزشی در همین زمینه یک نظرسنجی گذاشته است و از مخاطبان این رسانه خواست تا ارزیابی خود را از عملکرد تیم ملی بیان کنند.

۱۱۸۶۸۲ نفر تا این لحظه در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند و نتیجه نظرسنجی تا این لحظه نشان می‌دهد قریب به ۹۰ درصد فوتبال‌دوستان عملکرد تیم ملی در بازی مقابل سوریه را مطلوب نمی‌دانند.

بیشتر بخوانید: طعنه سنگین به قلعه‌نویی روی آنتن زنده/ تصویر هکتور کوپر ۴۰ بار پخش شد اما.../ این سبک گواردیولا با منچسترسیتی بود؟ +ویدیو

عکس| واکنش معنادار به عملکرد تیم ملی مقابل سوریه؛ ۹۰ درصد مردم راضی نبودند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • صادق IR ۱۶:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    ....بادبازی ملوان خودمون باتیم محلات دوربرانزلی افتادم،،آمارهاچی میگن؟،این تیم بااین عملکرد تاکنون افتضا،افتصاهستند،مالایقچهارم هم نیستیم!!!حالاببینید!!
  • حسین IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    داداش زیاد به این آمارها توجه نکن چرا که نظرات و قضاوتهایمان بر اساس تعصبات باشگاهی است مطمئن باش 90 درصد از آن 67 درصد پرسپولیسی هستند و اگر مربی تیم ملی پرسپولیسی بود قطعا آن 90 درصد استقلالی بودند
    • 🚴‍♂️🚴‍♂️🚴‍♂️ IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
      مگه ما پرسپولیسیا مثل شما استقلالیا بی‌منطقیم که بد باشیم و بگیم خوبیم. قلعه‌نوعی جون به جونش کنی مربی نیست و بهتره بهش بگیم علی اصغر قلعه‌نوعی. به قول دوستمون: در دنیای یورگن کلوپها قلعه‌نوعی نباشیم. جالبه تو کامنت بعدیت حرفهای خودتو نقض کردی. در ضمن سردار هیچوقت خوب نبوده و قاچاقی لژیونر شده. سردار تو کل این سالها بد بوده و انقد موقعیت خراب کرده که خارج از تصوره. تو سیستم فشل کیروش هم که اصلا تو جریان بازی نبود و کاملا گم بود چون نه تکنیک داشت نه تحرک. کلا وایمیسه اون جلو تا با مرده‌خوری یه گل بزنه. مهاجم یعنی مهدی طارمی که هم گلزنه و هم به سایر خطوط کمک میکنه.
  • حسین IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    البته کتمان نمیکنم که دیروز بد بازی کردیم ولی این اتفاق از زمانی افتاد که 10 نفره شدیم قبل از آن سوریها فقط دنبال بازیکنان ما می دویدند و تا آن موقع حداقل 4 موقعیت 100 درصد گل از دست دادیم و این به این دلیل بود که دیشب شب سردار نبود که اگر سردار همیشگی بود هت تریک کرده بود و الان همه داشتند به به و چه چه میکردند
  • ایرانی US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۲
    مگر تیم ملی عملکردی هم داشت نه تاکتیک ونه برنامه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی استقلال - ذوب آهن؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی