نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹
۴ |
۴
AFC به فغانی کمک کرد/ داور معروف ایرانی در قطر می‌ماند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به موضع کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد قضاوت علیرضا فغانی در مسابقه عراق – اردن داور ایرانی هم چنان دردوحه می ماند.

پیش‌تر این‌طور تصور می‌شد، علیرضا فغانی در دادن اخطار دوم به ایمن حسین سختگیری کرده است. عراقی‌ها به شدت به این تصمیم اعتراض کردند و فدراسیون فوتبال عراق هم علیه این داور ایرانی شکایت تنظیم کرد اما کنفدراسیون فوتبال آسیا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ تصمیم علیرضا فغانی درست بوده است.

در اطلاعیه کنفدراسیون فوتبال به این نکته اشاره شده که علیرضا فغانی سه بار به ایمن حسین بابت اتلاف وقت بازی تذکر داده بود و زمانی که تذکراتش موثر نبود، به وی کارت زرد دوم را نشان داد.

با توجه به موضع کنفدراسیون فوتبال آسیا پیرامون قضاوت علیرضا فغانی در بازی عراق – اردن پیش بینی می‌شود، این داور در دوحه بماند.

خبرهای رسیده حکایت از این دارد کنفدراسیون فوتبال آسیا در حال برنامه‌ریزی است تا این داور با خاطره ای خوب دوحه را ترک کند. بنابراین قابل پیش بینی است، وی در ادامه مسیر یکی دیگر از بازی‌های مهم را سوت بزند.  

بیشتر بخوانید: AFC تصمیمات علیرضا فغانی را تایید کرد/ اخراج ایمن حسین درست بود به این دلیل که...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ایمن حسین IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    در چارچوب مسابقات جنوب آسیا بازی گوام و مالدیو رو بهش میدن قضاوت کنه
  • علیرضا دشتستانی IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    دانش فغانی کمک کرده، مگه دکان بقالی که بهش کمک شده؟ بازیکن عراقی فکر کرده تو عراق با تیم داخلی کشورش بازی میکند. کلاس کارش همین است. چه ربطی به به فغانی دارد؟ فغانی قوانین بازی و داوری را اعمال کرده. این حرفها چیه؟
  • رمضان ابراهیمی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۳
    سلام فغانی جوانب و موقعیت در نظر نگرفت از لحاظ اخلاقی گناه بزرگ مرتکب شد
  • معین IR ۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    یعنی چی کمکش کردن من بازی از نزدیک دیدم آقایی فغانی چندبار به بازیکن گفت برگرد داخل زمین اصلا گوش نمیکرد بار آخر بهش گفت کارت میدم داشت میومد داخل زمین ولی بازم نشست و اون حرکتو زد داور هم کارت دوم داد کامل درست بود شای گل هم قانون داره تو گل بزن چون ی کارت داری ده دور دور زمین خوشحالی کن داور نباید کارت دوم بده این چه حرفیه کاملا کارت دوم درست بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی