نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟
یحیی گلمحمدی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یحیی گل‌محمدی، سرمربی سابق پرسپولیس پارسال در روز سیزدهم بهمن به معنای واقعی کلمه گرد و خاک کرد.

وقتی بازی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل خاتمه یافت، یحیی گل‌محمدی سرمربی وقت پرسپولیس حسابی عصبانی شد و در حالی که به‌شدت از عملکرد محمدرضا منصوریان داور بازی ناراحت بود، حرف‌هایی را بر زبان آورد که سیزدهم بهمن سال گذشته سر و صدای بسیار زیادی در جامعه فوتبال به راه انداخت.

گل‌محمدی ابتدا تاکید کرد با پرسپولیس قرارداد ۱۸ ماهه دارد و نه‌تنها رضا درویش بلکه حتی هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس هم نمی‌توانند او را برکنار کنند! او همچنین مدعی شد اصلا این اعتقاد را ندارد که اراده‌ای برای قهرمان شدن یک تیم خاص وجود دارد بلکه معتقد است یک عده دلشان نمی‌خواهد پرسپولیس قهرمان شود و دلیلش هم این است که یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی روی نیمکت این تیم می‌نشیند بنابراین بهتر است هواداران پرسپولیس از همین حالا بدانند که تا یک سال و نیم بعد که او با این تیم قرارداد دارد، خبری از جام نخواهد بود!

البته نکته جالب توجه اینجاست که چند ماه پس از این مصاحبه توفانی، پرسپولیس ابتدا قهرمان لیگ برتر شد و پس از آن هم با کاپ قهرمانی جام حذفی عکس یادگاری گرفت!

خبرورزشی‌گردی| گل‌محمدی: نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود چون من سرمربی‌هستم/ درویش و هیئت مدیره نمی‌توانند برکنارم کنند/ هواداران بدانند از جام خبری نیست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کاربر جدید IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    هیچ کاری نداری قبرسون کهنه میشکافی؟ واقعاً قصدت چیست؟ یحیی در قلب پرسپولیسی هاست. چرا قلب اونا را هدف کردی؟متاسفانه کاتالیزور عمل استقلال تا بوده ونبوده تضاد عمیق در درون بوده و تیم پرسپولیس در یک روند تاریخی متاثر از دلسوزانی در مدیریت در تجمیع بازیکنان و ملحوظ نمودن حقوق هواداران در تصمیمات بوده (البته نه صددرصد)و الکی نیست که مخاطبان بیشتری به خود اختصاص داده است، یحیی با توجه به آمار مثبتش قطعاً یکی ازبزرگان پرسپولیس است، امروز 14 بهمن و ورزشگرد ،آدم حسابی آدرس غلط میدی که یادمان برود ؟ از دقیقه 82 3گل تاریخی ایمون زاید هنوز هم رعشه آور است نیست بجای شما ورزشگرد گرد خاکی تاریخی را یاد کردم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

از نحوه اطلاع‌رسانی نهادهای مسئول درباره جزئیات پرونده تازه فساد راضی هستید؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی