نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
۰ |
۰
توهین زشت بلینگام به بازیکن پرحاشیه انگلیسی!
منبع: Football España
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر رسید که جود بلینگام در بازی رئال مادرید و ختافه به میسون گرینوود توهین می‌کند و حرکت ستاره انگلیسی به سرعت رسانه‌ای شد.

رئال مادرید در هفته بیست و دوم لالیگا برابر ختافه به میدان رفت و با نتیجه ۲-۰ به پیروزی رسید. جود بلینگام ستاره تاثیرگذار سپیدپوشان بود که عملکردی تماشایی از خود به نمایش گذاشت و در دقیقه ۸۸ جایش را به دنی کارواخال داد و از بازی بیرون رفت. اما سوژه اصلی این مسابقه برخورد بلینگام و میسون گرینوود بود.

گرینوود تکل بدی روی پای بلینگام رفت و بلینگام نیز او را به زمین انداخت، در همین حال که دوربین‌ها روی صورت ستاره انگلیسی مادرید زوم کرده بودند به نظر رسید او کلمه متجاوز را خطاب به ستاره ختافه بر زبان آورد. این اتفاق واکنش‌های زیادی را در پی داشت. ختافه این حادثه را به فدراسیون فوتبال اسپانیا گزارش داده و از داور «ریکاردو دی‌بورگوس» خواست تا آن را در گزارش بازی خود قرار دهد. این موضوع بلینگام را به دردسر خواهد انداخت و باعث می‌شود در معرض یک فرآیند انضباطی قرار گیرد، اما این احتمال وجود دارد که آنها نتوانند آنچه ستاره رئال مادرید گفته را ثابت کنند، چرا که برای اثبات آن نیاز به میکروفون است.

میسون گرینوود پس از اینکه توسط شریک فعلی زندگی خود به اقدام به تجاوز جنسی و خشونت خانگی متهم شد، ۱۸ ماه از میادین دور بود و وضعیتش در منچستریونایتد به حالت تعلیق درآمد، اما پرونده دادگاه هرگز به نتیجه نرسید. مادر فعلی فرزندش این اتهامات را پس گرفت و دادستانی بدون وجود شاهدان اصلی پرونده را مختومه اعلام کرد. تاثیر این اتفاق به حدی زیاد بود که گرینوود حتی بعد از تبرئه شدن نتوانست در منچستریونایتد به بازی ادامه دهد و با حواشی زیاد راهی ختافه شد.

بیشتر بخوانید: کهکشانی‌ها فرصت‌سوزی نکردند/ صدر جدول دوباره سفید شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی