نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
ترکیب تیم ملی ایران مقابل ژاپن مشخص شد/ یک استقلالی جای طارمی را گرفت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن مشخص شد و محمد محبی در این ترکیب جای مهدی طارمی را گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۵ امروز (شنبه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با ژاپن دیدار می‌کند.

امیر قلعه‌نویی ترکیب تیم ملی را برای این بازی اعلام کرد که بر این اساس علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی، سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش، امید ابراهیمی، حسین کنعانی‌زادگان، سامان قدوس، سردار آزمون، محمد محبی و رامین رضاییان برابر ژاپن از ابتدا به میدان خواهند رفت.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • بهرام FR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    افتضاح،، افتضاح،،، با این ترکیب در همان نیمه اول دخل ما آمده،،،، محبی حیف نان!!! میلاد محمدی؟؟؟ قایدی و جهانبخش کجا هستند!!!؟ ؟؟؟
  • علی IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    خبر می‌زنه یه استقلالی اگه ایران باخت کاسه کوزه رو بشکنن سر همین استقلالی اما اگه بردفقط به خاطر بازی خوب پرسپولیسی ها مثل بیرانوند و کنعانی زادگان تفسیر می شود .
  • کرم IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    محمد محبی و جهابخش افتضاح هستند
    • ایراننننن IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
      همین دوتا گل زدن😐😂
  • ۴۴۴۴ همیشه آبی ۷۷۷۷۷۷۷ IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    آفرین بر قلعه نویی! نمیدونم میبریم یا میبازیم ولی قلعه نویی امانتداری کرده و بهترین ترکیب ممکن رو برای تیمملی ایران انتخاب کرده من ایمان دارم سرمربی تیمملی و کادر فنی برای انتخاب این ترکیب بیخوابی کشیدند و ساعتها بحث و گفت و گو کردند فارغ از هر نتیجه واقعا بضاعت فوتبال ایران همینه ترکیب ایران بسیار درست انتخاب شده: بازگشت کنعانی در کنار شجاع نیازی به توضیح نداره اومدن میلاد به جای احسان ۲ دلیل داره یکی خستگی و سن بالای احسان دومی فیزیک بسیار قوی میلاد ابراهیمی در کنار عزت اللهی یعنی دو هافبک دفاعی تخصصی و چه چیزی از این بهتر در برابر یک حریف سنگین مثل ژاپن سامان به بهترین جای ممکن رفته و در بازیهای سخت همینجا باید باشه(در بازی با حریفهای بزرگ و سخت طارمی هم میتونه به جای مهاجم سایه وینگر چپ باشه که البته توی این بازی طارمی نیست) مسلما قدوس بهترین شماره ۱۰ ایران و شاید آسیا باشه از این بهتر امکان نداره اومدن محبی به جای قایدی زدن به ۳ هدف با یک تیره: تکنیک توام با قدرت بدنی بالا شرکت در کارهای دفاعی و عمق دادن به خط هافبک نتیجه دست خداست ولی یادمون باشه بضاعت فوتبالمون همینه
  • عدالت خواه IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    برای شروع ترکیب خوبیه
  • نکته US ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    اینکه باز محبی رو گذاشت تو ارنج که! میخواد لج کنه با مردم و بگه تو بازی با سوریه هم محبی تو زمین اشتباه نبود! یکی نیست به این بگه ی بازیکن ریز نقش و دریبل زن مثل قایدی یا قلیزاد ه نیازه برابر ژاپن نه مخبی؟
  • نکته US ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    چشمی رو هم میذاشتی دیگه جمعت جمع بود گروهبان قندعلی!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی