نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حمایت قاطع افشاریان از فغانی: او از بزرگان داوری دنیاست
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال از عملکرد داوران ایرانی در جام ملت های آسیا حمایت کرد.

خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پیش از بازی تیم ملی ایران مقابل ژاپن گفت: امروز باید یکی از این جام خداحافظی کند و یکی هم سربلند راهی دور بعد شود. واقعیتی است که پیش رو داریم و من امیدوارم در پایان این بازی همه ایرانی‌های سراسر دنیا سربلند شوند. امیدوارم به کمک انرژی مثبت مردم با برد از زمین خارج شویم.

او درباره انتخاب داور چینی برای قضاوت این دیدار نیز گفت: با توجه به وجود VAR فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی رخ دهد ولی در داوری هر آن هر اتفاقی ممکن است. البته با توجه به اینکه این بازی یکی از مهم‌ترین مسابقات جام هست و آبروی AFC در گرو همین بازی است، بی‌شک داور خوبی برای بازی انتخاب شده و من فکر نمی‌کنم مشکلی از جهت قضاوت داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، درباره نبود مهدی طارمی در این بازی نیز گفت: ما باید به واقعیت این دیدار فکر کنیم و غیب مهدی طارمی یک واقعیت است. ما باید به این بازی فکر کنیم و او را نداریم به خاطر اینکه با یک کار غیر حرفه‌ای متاسفانه کارت زرد دوم را گرفت و لحظات سختی خواهیم داشت اما شاید که همین موضوع انگیزه‌ای باشد تا بچه‌های ما بیشتر تلاش کنند.

افشاریان درباره قضاوت موعود بنیادی‌فر به عنوان نماینده داوری ایران در این مسابقات و حضور علیرضا فغانی در این تورنمنت به عنوان یک داور ایرانی توضیح داد: علیرضا یکی از بزرگان داوری دنیاست و شاید در آینده هم اتفاق خوبی برای او رخ دهد. فغانی با یکی دو صحنه زیر سوال نمی‌رود و موعود هم خوب قضاوت کرده است. امیدوارم روند رو به رشدی داشته باشد تا در جام جهانی آینده هم باشد. باید معضل VAR را حل کنیم تا دیگر مشکلی از این جهت نداشته باشیم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی