علی دایی: ممنوع المعامله هستم اما هیچ مشکلی برای برگشت به فوتبال ندارم/ پرسپولیس دنبالم آمد اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

علی دایی اسطوره فوتبال ایران گفت که باشگاه پرسپولیس اول فصل به او پیشنهاد داد اما او قبول نکرد.

علی دایی اسطوره فوتبال ایران در گفت‌وگو با عادل فردوسی‌پور درباره شرایط پرسپولیس و جدایی گل محمدی گفت: یحیی در پرسپولیس عالی کار کرد و در این چندسال چندین قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد و نتایجش فوق العاده بود. من در جریان شرایط و اتفاقاتی که برای او رخ داد نبودم و فقط یکسری چیزها شنیدم. 

دایی درباره اینکه رابطه خوبی با درویش مدیرعامل پرسپولیس دارد و آیا اینکه برای هدایت این تیم به او پیشنهادی داده شده گفت: آقای درویش همیشه به من لطف داشته و اول فصل به دنبال من آمد اما من هیچوقت جای رفیق و دوستم نمیرم. 

او درباره اینکه آیا برای بازگشت به فوتبال مشکلی دارد یا نه گفت: با اینکه یک سال و نیم ممنوع المعامله هستم اما هیچ مشکلی برای برگشت به فوتبال ندارم. در حال حاضر شرایط را برای برگشت به فوتبال مناسب نمی دانم.

بیشتر بخوانید: علی دایی: خیلی وقت بود چنین فوتبالی از تیم ملی ندیده بودم/ ژاپن مقابل بچه‌های ما ذلیل شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • 4444 IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    اسطوره واقعی، شاگرد خلف ناصر خان، مرد با شرف
  • MD ES ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    امروز 54 ساله شد و بسیار بسیار حیف که او را از فوتبال و جامعه ایران گرفتنه اند. امین ملت ایران همیشه تندرست و سلامت باشی بزرگ مرد.
  • محمد IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    آقای داییجنابعالی چند سال تیم دست بود یک جام نیاوردی ( لیگ) در زمینه ملی هم اولین باخت ایران به عربستان رو رقم زدی و مردم هم همون جا ارادت واقعی رو بهت نشون دادن....الانم ی قشر بنا بر هر دلیلی که از نظام سیاسی سرخورده شدند به خاطر بوقی که جلوی بیمارستان زدی به به و چه برات میکنن...خودت و ضعف هات رو نمیتونی پشت ژست به ظاهر مردمی که گرفتی قایم کنی...تو یه جوراب فروش بودی که همین سیستم با همه ضعف هاش و فساد ی که تو فوتبالش بود باعث شد کسی بشی و گرنه خیلی ها از تو گنده تر بودند چون رانت و ... نداشتن پرپر شدن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی