نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
از ژاپن غول ساخته بودیم؛ نه ما تیم نیمه اول بودیم نه آن‌ها/ رمز این پیروزی یکدلی تیم ملی بود
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق تیم ملی گفت: نه ایران تیم نیمه اول بود نه ژاپن و این باعث شد تا ما بتوانیم در نیمه دوم به خواسته‌مان برسیم.

صادق ورمزیار بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌وگو با خبرورزشی، درباره پیروزی تیم ملی ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: باعث خوشحالی است که پس از چند بازی نامطمئن از سوی تیم ملی در مصاف با یکی از قدرت‌های اصلی فوتبال آسیا چنین برد دلچسبی نصیب علاقمندان به فوتبال و بچه‌های تیم ملی شد.

وی در تحلیل نیمه اول این دیدار گفت: متاسفانه ما در نیمه اول هیچ شباهتی به خودمان نداشتیم و تقریباً مشخص بود که بچه‌ها از تیم ژاپن برای خودشان یک غول ساخته بودند و تصور می‌کردند حریفشان تیمی فراتر از آن چیزی است که باید باشد. در غیر این صورت ما باید راحت برنده می‌شدیم.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: من پیش از این دیدار هم بارها گفته بودم که ما تیممان در بحث دفاعی دچار مشکل است و تنها موضوعی که می‌تواند باعث شکست یا گل خوردن تیم ایران بشود اشتباهات فردی در قلب خط دفاعی تیم ملی خواهد بود که همین مشکل هم به وجود آمد و متاسفانه ما یک گل بد دریافت کردیم.

ورمزیار خاطرنشان کرد: با اینکه تیم ژاپن یکی از قدرت‌های برتر قاره به شمار می‌رود اما طبق سنوات گذشته این تیم همیشه نسبت به بازی مقابل تیم ایران یک ترس و واهمه همیشگی را داشته. این را اهالی فوتبال هم تصدیق می‌کنند. اما متاسفانه ما قبل از این بازی این تیم را برای خودمان خیلی بزرگ و شکست ناپذیر تصور می‌کردیم که شاید دلیلش نتایج ژاپن در بازی‌های دوستانه بود.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم نه تیم ایران شبیه تیم نیمه اول بود و نه تیم ژاپن شباهتی به تیم نیمه اول خودش داشت. آنها با تردید در نیمه دوم به میدان آمدند و بچه‌های ما با اطمینان از اینکه قطعاً می‌توانند این حریف را شکست بدهند و من فکر می‌کنم همین موضوع بود که باعث شد ما در نهایت ژاپن را شکست بدهیم.

فوتبالیست سال‌های گذشته تیم ملی اضافه کرد: از طرف دیگر باید گفت بچه‌های ما انگیزه و غیرت ویژه‌ای از خودشان به نمایش گذاشتند تا باعث شد یکی از بهترین نیمه دوم‌های همه سال‌های گذشته را از تیم ملی شاهد باشیم. ما هر چقدر در دیدار با سوریه در نیمه دوم بد عمل کردیم این بار کاملاً برعکس بودیم و من فکر می‌کنم همه فوتبالی‌ها این را تایید می‌کنند که تیم ما در نیمه دوم کاملاً برتر از ژاپن بود.

فوتبالیست قدیمی کشورمان درباره اینکه در پایان بازی همه نفرات تیم گریه می‌کردند گفت: این قطعاً بی ارتباط با همدلی و اتحاد بین بچه‌ها نیست. یکی از بهترین فاکتورها برای یک تیم ورزشی این است که همه نفراتش با هم یک دل باشند. ما در طول بازی می‌دیدیم که نفرات تیم کشورمان چه در روی نیمکت و چه درون زمین همه به یک هدف می‌اندیشیدند و آن چیزی جز پیروزی نبود. این اشک‌ها ثابت می‌کند همه یک دل بودند.

ورمزیار در پایان تصریح کرد: باعث خوشحالی است که این پیروزی دل مردم کشورمان را شاد کرد و در شرایط فعلی اجتماعی که مردم با مشکلات عدیده اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند توانستند برای دقایقی یک فوتبال زیبا را شاهد باشند.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۴
    صادق خان باتعصب دوستت داریم 💙💙 ما قهرمانیم 💪❤️💚💙🏆

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی