نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴
۱ |
۰
کلوب| بزرگی را از سون یاد بگیرید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در جام ملت‌های آسیا کاپیتان کره جنوبی درخشان ظاهر شده و اثر گذاری بی نظیری در این موفقیت داشته است.

عملکرد کره‌جنوبی در این دوره از رقابت های جام ملت‌ها تحسین برخی کارشناسان را با خود به همراه داشته؛ هرچند که رسانه‌های داخلی کشور کره آنچنان دل خوشی از سرمربی‌گری یورگن کلینزمن ندارند.

در این دوره سون هیونگ مین بزرگی و تجربه خود را برای تیم ملی کشورش نشان داد که چرا لایق بازوبند کاپیتانی تاتنهام و تیم ملی کره‌جنوبی است.

به ثمر رساندن یک گل و گرفتن یک پنالتی در دیدار با استرالیا، ثابت کرد که هر تیمی برای قهرمانی نیاز به چنین فوق ستاره ای دارد. گاهی کارکرد جادوی یک ستاره، می تواند هر سد و مانعی را از پیش رو بردارد.

سون در اکثر دقایق متمرکز است و در این جام، به ندرت عملکرد ضعیفی از او شاهد بودیم. زدن سه گل تا به این مرحله، رهبری هم تیمی های خود در زمین و داشتن اخلاق حرفه ای، نشان می‌دهد که مسئولیت او فراتر از یک شماره هفت در فوتبال است.

بعضی تیم‌ها بزرگان شان بزرگی نکردند اما کره‌جنوبی بزرگی به نام «سون هیونگ مین» دارد که یک تنه تیمش را از مهلکه نجات می‌دهد! بزرگی را از کاپیتان کره‌جنوبی باید یاد گرفت! آوازه و شهرت او، قلب مردم کره را به تسخیر در آورده و سبب شده تا خیلی از هواداران تاتنهام، اهل کره‌جنوبی باشند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی