افشاگری هالند درباره اولین روزهای حضورش در منچسترسیتی؛ می‌ترسیدم که...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند در وبسایت رسمی منچسترسیتی از ترس اولیه برای موفق نشدن در کسب عنوان قهرمانی لیگ و حس خوبی که در تیم دارد و تلاشش برای ارتقا به سطح بالاتر صحبت می‌کند.

ارلینگ هالند بعد از دو ماه مصدومیت به میادین بازگشته و آماده است تا در هفته بیست و سوم لیگ برتر مقابل برنتفورد به میدان برود. او اهداف بزرگی را در سر می‌پروراند و می‌خواهد قهرمانی‌های بیشتری کسب کند و خودش را ارتقا بدهد. هالند در گفت‌وگو با وبسایت رسمی منچسترسیتی گفت: «چیزهای زیادی را باید ارتقا بدهم. وقتی بازی‌های زیادی انجام می‌دهید، تمرین کردن سخت می‌شود، زیرا باید آماده شوید و کارهایی را انجام دهید که شما را برای بازی بعدی آماده کند. می‌خواهم به همراه تیم بهتر شوم، با منچسترسیتی قوی‌تر باشم، در بزرگ‌ترین بازی‌ها حضور داشته باشم و کارهایی که فصل گذشته انجام دادیم را تکرار کنم.»

هالند در اولین فصل حضورش در سیتی موفق به کسب سه‌گانه تاریخی شد. او در مورد سازگاری با سیتی و شروع کار در این باشگاه توضیح داد: «اوایل فقط می‌خواستم به سرعت با تیم سازگار شوم. مردم، باشگاه و سبک بازی را بشناسم. هدفم قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بود و از همان ابتدا که به اینجا آمدم این را گفتم. از روز اول از بودن در اینجا لذت بردم. فضای رختکن عالیست. بنابراین احساس کردم که اینجا همان جایی است که دوستش دارم و همه این را در زمین مسابقه دیدند.»

او در مورد کسب عناوین قهرمانی گفت: «قبل از آمدن من باشگاه دو بار پیاپی قهرمان لیگ شده بود و فشار زیادی در فصل سوم وجود داشت. اگر من می‌آمدم و لیگ را نمی‌بردیم می‌گفتند تو آمدی و همه چیز را خراب کردی، اما عملکرد خوبی داشتیم و نه تنها لیگ بلکه جام حذفی و لیگ قهرمانان را نیز بردیم. کسب سه‌گانه خارق‌العاده بود و من واقعا فصل شگفت‌انگیزی را پشت سر گذاشتم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی