نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
۳ |
۰
چشم امید این دو استقلالی به طلبکار بدقلق استقلال!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

استقلال تا اینجای کار در مهلت نقل و انتقالات زمستانی ۲ بازیکن جدید جذب کرده اما هنوز تکلیف کارت بازی آنها مشخص نیست.

استقلالی‌ها حدود دو هفته قبل توانستند رافائل سیلوا را راضی کنند تا پس از چیزی بالغ بر ۷ ماه قهر و شکایت، دوباره به ایران برگردد و در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر پیراهن آبی را بر تن کند. با انجام چنین کاری عملاً یکی از بزرگترین پرونده‌های بدهی آبی پوشان حل و فصل شد چون رافائل قبول کرد شکایت خودش از فیفا را به حالت تعلیق درآورد و  با این کار بار بزرگی از روی دوش استقلال هم از بابت پنجره نقل و انتقالاتی و هم به خاطر کسب مجوز حرفه‌ای برداشته شد ولی سایر طلبکاران چنین کاری را انجام نداده‌اند. در حال حاضر پنجره نقل و انتقالاتی استقلال به خاطر شکایت دستیاران ریکاردو ساپینتو بسته شده و با وجود پیگیری‌های باشگاه استقلال و آغاز مهلت نقل و انتقالات زمستانی، هنوز باز نشده است و استقلال نمی‌تواند بازیکنان جدیدی را ثبت کند.

ماموریت جدید برای جلال الدین؟

جلال الدین ماشاریپوف هافبک تیم ملی ازبکستان بلافاصله پس از حذف این تیم در جام ملت‌های آسیا با استقلال به توافق رسید و همانطور که در روزهای گذشته نوشته بودیم، جواد نکونام یکی از بازیکنانی که از تابستان به دنبال جذب او بود را به خدمت گرفت ولی نکته مهم اینجاست که عده‌ای می‌گویند حتی اگر دستیاران ریکاردو ساپینتو رضایت بدهند باز هم پنجره استقلال باز نخواهد شد چون فیفا علاوه بر این مربیان پرتغالی، روی قضیه شکایت عزیزبک آمانوف، بازیکن ازبکستانی فصل گذشته استقلال نیز زوم کرده است. برخی شایعات حکایت از آن دارد که جلال الدین ماشاریپوف پیرامون این مسئله با هموطن خود که در تیم ملی نیز با یکدیگر همبازی بوده‌اند، صحبت کند و از او مهلتی دو ماهه بگیرد تا مشکل از جهت پیوستن به استقلال و ثبت قرارداد حل شود. داستانی که البته اگر درست باشد رافائل سیلوا هم با آن دست به گریبان است.

پرونده عزیزبک مطرح نیست!

در این میان اما برخی افراد نزدیک به باشگاه استقلال نظر دیگری دارند. آنها مدعی‌اند پنجره نقل و انتقالاتی استقلال صرفاً به دلیل شکایت مربیان پرتغالی بسته شد و داستان عزیزبک آمانوف و همچنین ریکاردو ساپینتو ارتباطی به این ماجرا ندارد چون پرونده هر دو نفر به دادگاه تجدید نظرفیفا رفته و شاید حتی در دادگاه عالی ورزش مطرح شود. آنها مدعی‌اند بلافاصله پس از اینکه مطالبات دستیاران ریکاردو ساپینتو تسویه شود، بازیکنان جدید استقلال می‌توانند قراردادشان را ثبت کنند. البته استقلالی ها تاکید دارند ماشاریپوف با استقلال توافق کرده ولی تا قبل از قبولی در تست پزشکی هیچ قراردادی بسته نمی شود چون قوانین فیفا باید رعایت شود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • حصارک ،،،کرج IR ۰۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    چرا دروغ مینویسی ،جواد چکش، از تابستون دنبال ماشاریپوف بوده؟ دروغه ،جواد چکش همینکه دیدماشاریپوف لینک شده به پرسپولیس حس حسادتش گل کرده و این بازبکن خواسته که اگه پرسپولیس اراده میکرد تموم بود ولی حماقت کرد ،خبر دروغ به خورد هوادار نده .،،،میشه حرف مفت،،،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی