نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟
عجیب اما واقعی؛ خداداد عزیزی پس از مهمترین گل زندگی‌اش طلسم شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خداداد عزیزی ستاره فوتبال ایران پس از گلزنی به استرالیا دیگر نتوانست برای تیم ملی گلزنی کند.

خداداد عزیزی یکی از ستاره های تاریخ فوتبال ایران است که زوج او در خط حمله تیم ملی در دهه ۹۰ با علی دایی یکی از مخوف ترین خط حمله های تاریخ آسیا را تشکیل داده بودند.

خداداد در جام ملتهای آسیا ۱۹۹۶ درخشان ظاهر شد و توانست همان سال جایزه بهترین بازیکن سال آسیا را از آن خود کند. پس از آن رقابتها، خداداد عزیزی به همراه علی دایی و کریم باقری به بوندسلیگا رفتند و در آلمان بازی کردند.

او همچنین در مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه گل صعود تیم ملی ایران به جام جهانی را وارد دروازه استرالیا کرد و لقب غزال تیزپای فوتبال ایران را از آن خود کرد.

خداداد عزیزی در ۵۴ بازی برای تیم ملی تنها ۱۱ گل به ثمر رسانده و نکته جالب و قابل توجه این است که آخرین گل خداداد برای تیم ملی همان گلش به استرالیا بوده و او پس از آن گل مهم دیگر برای تیم ملی نتوانست گلی به ثمر برساند.

بیشتر بخوانید: خداداد باز هم عملکرد تیم ملی را زیر سوال برد؛ هرچه در دفاع داریم از کیروش است/ در خط حمله مثل ۲۰ سال پیش هستیم/ قبلا امیدمان به دایی بود، حالا طارمی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • محمد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۶
    حضور خداداد در صدا و سیما خیلی به خبر ورزشی فشار آورده...مگه نمیگید میلی؟ خوب چرا تماشا میکنید و با همه چی کار دارین....الحمدلله اسطوره ها و اساطیر ها و نابغه ها همه جمعشون پیش عادل جمعه...برید 360 ببینید
  • م IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    خداروشکر که بعد اون هیچ گلی نزده،وگرنه الان از ملت دکل نفتی میخواست،انقدر که منم منم داره این بشر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نظر شما درباره برکناری علی خطیر؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی