نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پیش‌بینی علی پروین از فینالیست‌های جام ملت‌های آسیا/ طارمی در آن نقطه زمین چه کار می‌کرد؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی نباید در باد برد برابر ژاپن بخوابد و باید تمرکزش روی بازی برابر قطر باشد.

علی پروین درباره پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ژاپن و صعود به نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: به نظر من در مرحله گروهی تیم خیلی خوب بازی نمی‌کرد اما در بازی با ژاپن واقعا عالی بودند و باید به آنها خسته نباشید، گفت. به همه تیم این برد شیرین را تبریک می‌گوییم. دستشان درد نکند که دل مردم را شاد کردند. تیم باید مراقب باشد که در باد برد مقابل ژاپن نخوابد.

او افزود: ژاپن با بازی‌های تدارکاتی متعدد و برد آلمان، در نیمه دوم برابر ایران حرفی برای گفتن نداشت و فوتبالیست‌های ما فوتبالی بازی کردند که همه مردم لذت بردند. امیدوارم در بازی قطر هم شاهد بهترین عملکرد تیم ملی باشیم و بازیکنان در باد برد برابر ژاپن نخوابند. نباید قطر را دست کم بگیرند چون به نظر من بازی برابر قطر سخت‌تر از ژاپن است.

پروین در ادامه به اخراج مهدی طارمی در دیدار برابر سوریه اشاره کرد و گفت: روی صحنه‌ای که مهدی طارمی کارت زرد دوم را گرفت، برایم سوال بود اصلا او در آن نقطه زمین چه کار می‌کرد؟ به هر حال به خیر گذشت و به این مرحله رسیدیم. تیم ملی این‌ همه زحمت کشیده و اردوهای متعدد برگزار شده تا الان جواب بگیرند. تیم‌ملی بازی برابر قطر را نباید دست کم بگیرد و باید با تمرکز بالا به مصاف این تیم برود. هم آقای قلعه‌نویی و هم کادر فنی‌اش به‌خوبی این موضوع را می‌دانند. امیدواریم چهارشنبه هم دوباره دل مردم را شاد کنند.

او همچنین گفت: من همیشه مخالف مربی خارجی بوده‌ام. الان هم لذت بردم تیم‌ ملی با کادر فنی ایرانی به مرحله نیمه‌نهایی رسید. اگر با آقای قلعه‌نویی که شاگرد خودم بوده، قهرمان شویم لذتش چند برابر است و به او افتخار می‌کنم. به آقای قلعه‌نویی، کادر فنی و به‌ویژه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم که تا به حال عالی کار کرده‌اند.

سرمربی و کاپیتان سال‌های دور تیم ملی در ادامه گفت: در بازی با ژاپن تک‌تک‌ نفرات خوب بودند. تیم عالی کار کرد. جهانبخش، آزمون، قدوس و تک‌تک نفرات بهترین عملکردشان را به نمایش گذاشتند.

او در پاسخ به سوالی درباره مصاف احتمالی ایران برابر کره در فینال جام ملت‌های آسیا هم گفت: مربیان معمولا مرحله به مرحله پیش می‌روند. الان همه تمرکز ما باید روی بازی با قطر باشد. بعد از آن به بازی بعدی فکر می‌کنیم. شاید اصلا اردن، کره را شکست داد و فینالیست شد. کره در اکثر بازی‌های این دوره در وقت اضافه و دقایق پایانی گل زند. آنها واقعا خوش‌شانس بودند.

پروین در پایان درباره مصاف چهارشنبه‌ شب تیم ملی ایران برابر قطر هم گفت: چون میزبانند همه چیز به سود آنهاست. البته منظورم شرایط داوری نیست چون با وجود VAR شاهد اشتباه نیستیم اما به هر حال بازیکنان ما باید مراقب باشند بی‌دلیل کارت زرد نگیرند و در ادامه اخراج نشوند.

بیشتر بخوانید: خبرورزشی‌گردی| علیرضا بیرانوند: اگر بازی با ژاپن ۱۰ دقیقه بیشتر ادامه داشت ۲ گل دیگر هم می‌خوردیم/ سردار آزمون من را بیچاره کرد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی