نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
خلیل‌زاده: بازی با قطر از ژاپن سخت‌تر است/ بازیکن بی تجربه نداریم که با یک برد مغرور شویم +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدافع تیم ملی می‌گوید بازیکنان تیم ملی باتجربه‌اند و بازی با مقابل ژاپن را فراموش کرده‌اند.

شجاع خلیل‌زاده در حاشیه تمرین تیم ملی درباره شرایط تیم و دیدار با قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ابتدا از بازی با ژاپن بگویم. بازی خیلی سختی بود و همه اهمیت آن دیدار را می‌دانستند. خدا را شکر توانستیم با یک بازی منطقی و خوب دل مردم را شاد کنیم. بازی با قطر هم به نظرم از ژاپن سخت‌تر است. تمام تمرکزمان را برای این بازی گذاشتیم و امیدوارم با دعای مردم ایران سربلند از این بازی بیرون بیاییم.

او ادامه داد: از هواداران ایرانی مقیم قطر تشکر می‌کنم که به ورزشگاه آمدند و جو بسیار خوبی را برای تیم ما ایجاد کردند. امیدوارم بازی بعدی چنین جوی در ورزشگاه باشد. البته قطر میزبان است و هوادارانش در ورزشگاه بیشتر هستند اما امیدوارم بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

مدافع تیم ملی در رابطه با غرور احتمالی بازیکنان پس از پیروزی مقابل ژاپن گفت:‌ ما قبلا در اردوی کیش درباره این موضوع صحبت کرده بودیم. برای ما ژاپن یا قطر مهم نیستند و اینجا آمدیم تا قهرمان شویم. اگر در فینال هم به ژاپن برمی‌خوردیم، برای ما فرقی نمی‌کرد. از خدا می‌خواهم که بتوانیم دل مردم را شاد کنیم و امیدوارم گام بلندی برداریم. همه بازیکنان ما باتجربه هستند و بازیکن بی تجربه نداریم که با یک برد مغرور شویم. بازی با ژاپن برای ما تمام شده است.

او درباره تجربه‌اش از بازی مقابل قطر گفت: بازی قبلی ما مقابل این تیم کاملا متفاوت بود و آن تیم با این تیم بسیار فرق دارد. آنها در ورزشگاه خودشان و با هواداران خودشان هستند و کار سخت است اما امیدواریم مردم ایران ما را دعا کنند و ذره‌ای آنها را شاد کنیم.

بیشتر بخوانید: ابراهیمی: بازی با ژاپن برای ما تمام شده است/ قطر با ۴ ماه گذشته فرق می‌کند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی