نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
عکس| رونالدو که آمد، بازیکن جدید استقلال از این تیم رفت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

خرید جدید تیم استقلال که سابقه هم تیمی بودن با فوق ستاره پرتغالی جهان در عربستان را دارد علاقه ویژه‌ای به سبک بازی رونالدو داشته است.

جلال الدین ماشاریپوف بازیکن ملی پوش ازبکستانی استقلال که به زودی وارد تهران می‌شود تا پیش از حضور کریستیانو رونالدو در این تیم النصر عربستان پیراهن شماره ۷ این تیم را بر تن می‌کرد.

ماشاریپوف که در فصل ۲۰۲۱-۲۲، به مدت ۱۵۷۴ دقیقه در ترکیب این تیم عربستانی به میدان رفته بود پس از حضور کریستیانو رونالدو شماره دقایق حضورش به ۴۹۲ دقیقه در فصل قبل کاهش پیدا کرد. اما نکته جالب توجه این بود که پس از حضور کریستیانو رونالدو در ابتدای فصل ۲۰۲۲ در لیگ عربستان و باشگاه النصر ماشاریپوف که شماره پیراهن ۷ تیم النصر را بر تن داشت با خواست و اراده خودش این شماره را به اسطوره فوتبال جهان و پرتغال داد و پیراهن شماره ۷۷ را از مسئولان باشگاه گرفت.

با حضور رونالدو در باشگاه النصر عربستان و نیمکت نشینی ماشاریپوف، این بازیکن ترجیح داد از ابتدای فصل فوتبالی سال ۲۰۲۳-۲۴ از باشگاه النصر جدا شده و به یک تیم یونانی بپیوندد اما شرایط نامطلوب او در باشگاه یونانی هم باعث شد تا به استقلال بیاید و شانس خودش را برای پیشرفت در تیم صدرنشین لیگ برتر ایران امتحان کند.

عکس| رونالدو که آمد، بازیکن جدید استقلال از این تیم رفت!
پیراهن شماره ۷ ماشاریپوف در النصر پس از ورود رونالدو به فوق ستاره پرتغالی رسید

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی