نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
عکس| مهدی مهدوی در موقعیتی متفاوت؛ کاپیتان با عصا روی سکوها!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مهدی مهدوی کاپیتان شناخته شده تیم شهداب، هرچند فصل جاری لیگ برتر را با مصدومیت از دست داد ولی همچنان در یزد حضور دارد.

در تصاویر ثبت شده از موفقیت‌های چند سال گذشته شهداب یزد در والیبال ایران، چهره مهدی مهدوی پاسور تمام نشدنی والیبال ایران خودنمایی می‌کند؛ بازیکنی که با بازی‌های چشم نوازش، نقش غیرقابل انکاری را در دو قهرمانی تاریخی شهدابی‌ها در لیگ برتر والیبال ایفا کرد.

در شرایطی که محمدرضا تندروان سرمربی شهداب برای تکرار عنوان قهرمانی، این فصل هم حساب ویژه‌ای را روی توانایی و البته تجربه کاپیتان باز کرده بود، این بازیکن در جریان دیدار شهداب و سایپا تهران از ناحیه پشت ساق پا دچار مصدومیت شد تا با چشمانی اشک آلود سالن شهداب را ترک کند؛ این گونه بود که مهدوی با سپردن پایش به تیغ جراحان، پایان یافتن این فصل را به تلخی به هواداران پرتعداد شهداب اعلام کرد.

اما در حالی که کمتر از یک ماه از عمل سخت مهدوی می‌گذرد، عکسی منتشر شد که نشان می‌دهد که کاپیتان محبوب شهداب همچنان در یزد است و در جریان برگزاری جالب توجه یکی از بزرگترین رویدادهای ورزش شهروندی کشور با نام “المپیاد ورزش محلات یزد” به خانه والیبال رفته تا رقابت ۵۸ تیم(!) محله‌ای حاضر در مسابقات والیبال این المپیاد را از نزدیک ببیند!

همین حضور مهدوی که با همراهی تندروان، سرمربی و چند تن دیگر از بازیکنان شهداب همراه بود، باعث انگیزه مضاعف والیبالیست‌های یزدی شد و البته محبوبیت بیش از پیش این ستاره‌ها را در شهر یزد دربرخواهد داشت!

عکس| مهدی مهدوی در موقعیتی متفاوت؛ کاپیتان با عصا روی سکوها!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی