نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سارا عبدالملکی و ملیکا امیدوند به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگ هر کدام به مدت ۳ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم شدند.

سارا عبدالملکی، ورزشکار رشته پاراکانو و ملیکا امیدوند، ورزشکار رشته کوراش به دلیل مثبت شدن نمونه دوپینگ هر کدام به مدت سه سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی، محروم شدند.

دوپینگ سارا عبدالملکی

سارا عبدالملکی به دلیل وجود ماده متاسترون استانوزولو در نمونه اخذشده به مدت ۳ سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی (از ۳ آبان ۱۴۰۲ تا ۲ آبان سال ۱۴۰۵) محروم شد. عبدالملکی در رشته پاراکانو در بازی‌های پاراآسیایی هانگژو، موفق به کسب مدال برنز شد.

دوپینگ ملیکا امیدوند

ملیکا امیدوند، ورزشکار رشته کوراش هم به دلیل وجود ماده ممنوعه اکساندرولون در نمونه اخذشده‌اش به مدت ۳ سال (از ۲۸ آبان ۱۴۰۲ تا ۲۷ آبان ۱۴۰۵) از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم شد. امیدوند در بازی‌های آسیایی هانگژو موفق به کسب مدال برنز شده بود.

گفتنی است آغاز محرومیت این دو ورزشکار مربوط به پس از بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی است.

بیشتر بخوانید: تبریک طعنه‌آمیز پس از پیروزی ایران مقابل ژاپن؛ شب این برد مهم نخواستم کام کسی رو تلخ کنم اما...! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرزاد IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    پناه برخدا، همه افتادن تو خط دوپینگ و سه‌پینگ!؟!؟!؟
  • حسین آرین IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    با دروود واقعا خجالت اوره اینهمه کور و کچل رو با خودشون بردن از کشتی گیر تا گزارشگر هندبال و ... یه فوتبالیست یا فوتسالیست زن رو نبردن !!!؟؟؟؟؟اینهمه پررویی از فدراسیون ایران نمیگنجد !!!بعد توی مراسم تاج با مادر زنده یاد وقتی صحبت کرد میگفت توجهاتمون رو بیشتر از همیشه به فوتبال زنان معطوف میکنیم خخخخخخخ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی