نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
حکم فغانی اعدام است/ ادعای شوکه‌کننده یک دیپلمات ایرانی علیه داور مشهور +ویدیو
منبع: تابناک
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر، ادعاهای عجیبی را در خصوص علیرضا فغانی مطرح کرد.

امیر موسوی، دیپلمات پیشین ایران که سابقه اظهارنظرهای تند هم دارد و به همین دلیل در سال ۲۰۱۸ از الجزایر اخراج شد، به تازگی در شبکه العهد عراق، درباره فغانی گفته است: این داوراسرائیلی شده است. برای او پرونده‌های خطرناکی در ایران تشکیل و برای او حکم اعدام صادر شده است.

پس از داوری درست علیرضا فغانی در بازی عراق و اردن در جام ملت‌های آسیا، که با اعتراض نابجای عراقی‌ها مواجه شد، امیر موسوی رایزن فرهنگی پیشین ایران در الجزایر در شبکه العهد عراق، درباره فغانی داور بازی عراق - اردن ادعا کرد: فغانی فردی ضدحکومت و فراری است و به استرالیا پناهنده شده؛ مردم ایران از او متنفرند. او پرونده‌های سنگین دارد که شاید به حکم اعدام هم برسد! او مدعی است فغانی در حوادث ۱۴۰۱ قتل انجام داده و به همین دلیل متواری و پناهنده است.

این در حالی است که محمدرضا فغانی، برادر علیرضا فغانی و یکی از داورهای فوتبال ایران به سوئد پناهنده شد و درباره او نیز تاکنون چنین اتهاماتی از سوی مقامات قضایی منتشر نشده است. علیرضا فغانی اساساً به استرالیا پناهنده نشده است!

بیشتر بخوانید: وقتی علی دایی پرونده این بازیکن را بست؛ تا من هستم جایی در پرسپولیس ندارد/ حاضرم یک بچه ۱۸ ساله در دفاع باشد اما این آقا نه!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • امید IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    افزایش سن بازنشستگی باقانون جدید خطر ورشکستگی تامین اجتماعی رو به شدت افزایش داده . اخیرا شرکت های خصوصی بیمه تبلیغات گسترده ای می کنند که بجای ۳۵ سال پرداخت بیمه در تامین اجتماعی فقط با ۱۰ سال پرداخت ماهانه مبلغی معین بازنشسته می شوید.
  • حاج ۳لسچ IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
    ذلیل بودن شاخ و دم نداره!😶
  • ایرانیه این م ر د ک؟ DE ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    جدی میفرمائید......؟؟؟؟ این یارو هر کی هست فکر کنم روبروی این خانم نشسته هوش از سرش رفته داره زرت و پرت میکنه! فغانی افتخار ایرانیاست و در مقابل امثال این یارو مورد نفرت و تنفر ایرانیا... ستضيع أيها الوغد الأحمق..... أغرب من هنا.......
  • محمد صادق🚩 IR ۰۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    با اینکه از فغانی خوشم نمیاد ، ولی این حرفا ناجوانمردانه است
  • آرش IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    تو بهتره به همون کار دیپلماتیکی خودت بپردازی و به کاری که بهت ربط نداره نپردازی
  • هفته‌ای یه روز آدم باش: IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    با اینکه از قلدرخان اصلا خوشم نمیاد ولی این یارو که چنین دروغ بزرگی گفته قطعا مسلمون و وطن‌پرست نیست. مرد ناحسابی تا جایی که ما میدونیم او چند ساله به خاطر تحصیل فرزنداش رفته استرالیا و پناهنده هم نشده. او اصلا سال ۱۴۰۱ ایران بوده که بخواد مرتکب قتل شده باشه!! بابا هفته‌ای یه روز آدم باش. از قدیم گفتن کسی که لقمه حروم بخوره نمیتونه درست و منطقی حرف بزنه. تو اگه آدم بودی از قضاوت درست هموطنت دفاع میکردی نه اینکه به خاطر خوشایند چند تا بعثی تکریتی دروغ و دغل سر هم کنی. کریم به ولله تو مسلمون نیستی. تو تک دل منو با پیک بریدی!!
  • فرامرز US ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    شنیدن چنین حرفی چندش آور است ایرانی هر چقدر که بد هم باشد باز هم هم میهن ما ست و باید هوای او را نگه داشت به خاطر خوشایند اجنبی چنین حرفی را نباید زد مگر این که این شخص ایرانی نباشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی