نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
اعتراض ایران مثل اعتراض کره؛ داور هیچ نقشی در شکست نداشت
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رسانه‌های کره پیش از بازی با اردن نسبت به انتخاب داور عرب زبان برای این بازی انتقاد کردند و این تصمیم را یک تصمیم جانبدارانه خواندند.

ایران هم مشابه کره نسبت به این موضوع معترض است که یک داور عرب زبان برای بازی با قطر انتخاب شده است. این نگرانی‌ها در مصاحبه پیش از بازی امیر قلعه نویی و سعید عزت‌اللهی مشهود بود. این در حالی است که داور عرب زبان بازی کره جنوبی – اردن هیچ نقشی در شکست کره نداشت. او در یک صحنه می‌رفت به اشتباه برای تیم کره جنوبی پنالتی بگیرد که اگر این بازی مجهز به کمک داور ویدئویی نبود کره صاحب ضربه پنالتی می‌شد و چه بسا با گل شدن این ضربه سرنوشت بازی تغییر می‌کرد.

کره‌ای‌ها پیش از بازی همانند ایرانی‌ها ناراحت شدند! اما بعد از بازی مشخص شد که این نگرانی بی مورد بود. داور هیچ نقشی در شکست کره جنوبی نداشت. تا جایی که یورگن کلینزمن در پایان بازی خطاب به خبرنگاران اینطور گفت: من باید به حریف تبریک بگویم و به آنها احترام بگذارم. باید واقعیت را قبول کنیم و به ‏حریفی که خوب کار کرده تبریک بگوییم. اینکه بگویی بعد از باخت نباید لبخند بزنی هم ‏نظری است که با نظر من فرق دارد. من به عنوان رهبر تیم وظیفه خودم می‌دانستم که ‏به مربی حریف دست بدهم و به او تبریک بگویم. ‏

بر این اساس باید گفت نگرانی اعضای تیم ملی فوتبال ایران بی مورد است و بدون شک داور کویتی بازی ایران – قطر تلاش خواهد کرد، بهترین قضاوت را داشته باشد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • سامان IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    مربیان و بازیکنان ما هم میدونن که داور بیطرف خواهد بود و var هم کاملا همه چیزو زیر نظر داره چون اگه اشتباه کنن نمرشون کم میشه و ممکنه از لیست داور afc حذف بشن . ولی میخوان با این حرفا رو داور فشار بزارن که به سمت ما سوت بزنه
  • David US ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    donbale bahane nabashid faghat niroye mosbath be in team bedahid
  • تارا IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    چطوری میگید داور تأثیری نداشت ؟کلینزمن چطور ندید که داور به نفع اردن سوت میزد؟اون صحنه کاملاًپنالتی بود و۲صحنه ی مشکوک دیگر کاملاً میتوانست برای کره پنالتی باشد.
  • احمدی IR ۰۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    اشتباه نکنین.کشورای عربی اصلا با کره مشکلی ندارن اونا با ایران مشکل دارن ب خون ایرانی تشنه هستن

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی