نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
علی پروین هم برای فینال جام ملت‌های آسیا به قطر می‌رود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیش از جدال تیم ملی مقابل قطر یکی از چهره‌های سرشناس پرسپولیس به تیم ملی دعوت شد

پس از پیروزی برابر ژاپن، امیدهای ما برای فتح جام ملت‌های آسیا افزایش پیدا کرد و انگیزه در میان بازیکنان و ملی‌پوشان موج می‌زند در این میان پیشکسوتان فوتبال ایران هم در مصاحبه‌های خودشان قاطعانه از اقتدار تیم ملی صحبت می‌کنند و مدعی‌اند ما در آستانه یک فتح بزرگ قرار گرفته‌ایم.

اتفاقا مهدی طارمی پس از شکست دادن ژاپن در یک مصاحبه تلویزیونی از ه‌های قدیمی دعوت کرد برای تماشای بازی تیم ملی و بالا بردن روحیه ملی‌پوشان به قطر سفر کنند. طارمی در صحبت‌های خود با صراحت از علی پروین یاد کرد و این چهره فراموش نشدنی پرسپولیس و تیم ملی را به قطر دعوت کرد.

در همین راستا مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی طی روزهای دوشنبه و سه‌شنبه چند بار با اطرافیان علی پروین تماس گرفت و ضمن دعوت از سرمربی اسبق تیم ملی، اعلام کرد اگر پروین تمایل داشته باشد با هماهنگی فدراسیون و سایر عوامل، ویزای او ۲۴ ساعته صادر خواهد شد و طوری برنامه‌ریزی می‌شود که او بتواند بازی ایران و قطر را در ورزشگاه از نزدیک ببیند و البته قبل از آن در اردوی تیم ملی نیز حاضر شود ولی پروین در پاسخ به این دعوت اعلام کرد که ترجیح می‌دهد بازی نیمه نهایی را در تهران ببیند و فعلاً مسافر قطر نشده است اما مشخص نیست که اگر به فینال برسیم و فدراسیون دوباره از او دعوت کند، باز هم جواب منفی خواهد داد یا نه؟

بیشتر بخوانید: خداداد عزیزی، مهمان ویژه فینال جام ملت‌های آسیا/ غزال تیزپا و ژنرال در قطر آشتی می‌کنند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی