نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
۵ |
۱۴
چه شد که طلسم نیمه‌نهایی برای تیم ملی شکسته نشد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم ملی ایران برای چندمین بار در بازی حساس نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ناکام ماند.

تیم ما با مربیانی مثل برانکو و کیروش هم تا نیمه نهایی بالا رفته بود؛ زمان برانکو مغلوب چین میزبان شدیم و با کیروش سه گل از ژاپن خوردیم تا از رسیدن به فینال باز بمانیم. انتظار می‌رفت این بار تیم ایران با توجه به درخشش مقابل ژاپن، قطر را شکست داده و با پیروزی مقابل اردن قهرمان جام ملت‌های آسیا شود اما متاسفانه بار دیگر پشت دیوار بلند نیمه‌نهایی ماندیم از رسیدن به فینال محروم شدیم.

انتظار همه طرفداران تیم ملی و کارشناسان فوتبال این بود که تیم ایران مقابل قطر بازی به‌مراتب بهتری را ارائه کند. ما بعد از حدود ۱۴ سال به قطر باختیم و علیرضا بیرانوند بعد از سال‌ها ۳ گل در یک بازی ملی دریافت کرد که این آمار قطعا جای بحث و تحلیل فراوان دارد.

نکته دیگر این‌که در بازی با قطر فقط دو سه بازیکن تیم ملی نظیر سعید عزت‌اللهی، علیرضا جهانبخش و سردار آزمون عملکرد خوبی داشتند و بقیه پایین‌تر از حد انتظار ظاهر شدند تا نتوانیم به خواسته‌های خود برسیم و بعد از ۴۸ سال طلسم‌شکنی کنیم.

این مطلب را هم بخوانید: ایران قطر را به فینال رساند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ولی IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    ترکیب برنده چرا دست زدند ؟! بخاطر بازی دادن به آقای خیریت قهرمانی از دست رفت ، کمر پرسپولیس در آسیا را همین خیریت شکوند!!
  • داریوش IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    همیشه همینطوری بوده.اون موقعی که باید خوب بازی کنیم خراب کردیم.دیگه موقعیت مثل این دوره گیرمون نمیاد .کاش فوتبال دوست نداشتم .واقعا همه ناراحتیم .دلخوشی مردم همین برد تیم ملی بود و قهرمان شدن تو آسیا
  • نادر IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    چه شد واقعا،با اندکی توجه به راحتی میشه پی برد که چه شد ،وقتی ملتی در تمام ابعاد سیاسی ،اقتصادی ،اجتماعی شکست خورانده شده و امید و پیروزی و شادی حداقلی رو پیروزی در یک میدان ورزشی جستجو میکند حال این میدان کشتی حسن یزدانی با تیلور آمریکائی باشد یا والیبال یا فوتبال همین میشود که شد ،بازیکن ها که نماینده این ملت هستند زیر بار این فشار و استرس و اضطراب حاصل از این خواسته حتی خود واقعیشان هم نمیتوانند باشند ،وقتی یه آدم بیسواد رو در راس این جوانان قرار میدهند که نه از علم روز و نه از حداقلهای روانشناسی بهره ای نبرده و در چنین بزنگاهی در مصاحبه به انتخاب داور عرب اعتراض میکند که میداند هیچ سودی نخواهد داشت جز اینکه به بازیکن خودی استرس مضاعف وارد کند همین میشود که شد ،اگر به دنبال پیروزی هستیم این پیروزی باید در تمام ابعاد حاصل شود چنان که بازیکن های قطر نشان دادند بدون استرس و اضطراب فقط به دنبال بازی فوتبال و انجام وظایف محوله بودند و خود را ناجی و بانی شاد کردن یک ملت نمیدانستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی