نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸
۱۵ |
۹
عزت‌اللهی: یک کشور علیه ما بسیج شده بود!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به شکست ایران مقابل قطر واکنش نشان داد.

سعید عزت‌اللهی پس از حذف ایران از جام ملت‌های آسیا، اظهار داشت: شرمنده مردم و خانواده‌هایمان شدیم که در این چند ماه کنار ما بودند. امروز روی بد فوتبال به ما رو کرد. خیلی از موقعیت‌ها را از دست دادیم. توپ‌هایمان به گل تبدیل نشد. در طرف مقابل توپ‌هایی که شاید ۷۰ درصد بودند به راحتی وارد دروازه ما شد.

وی افزود: صحبت خاصی ندارم. امیدوارم از این لحظات درس بگیریم. امروز دیدیم قطر چگونه یک کشور را بسیج کرده بود برای اینکه مقابل ما بازی کنند. چه از نظر میزبانی چه از نظر بلیت‌ها و تماشاگران، دست تک تک مردمی که در استادیوم بودند یا پای تلویزیون‌ها ما را تماشا کردند، می‌بوسم. امیدوارم در آینده بتوانیم جبران کنیم.

هافبک تیم ملی درخصوص اینکه امید زیادی به این نسل بود قهرمانی آسیا را رقم بزند، اظهار داشت: تا اینجا هم چیزی از ارزش بچه‌ها و کادرفنی کم نمی‌شود. همه افرادی که اهل فوتبال هستند به چشم دیدند با همه وجود جنگیدیم. لحظات سخت داشتیم در این تورنمنت ولی تا آخرین لحظه جنگیدیم. برخی اتفاقات که درفوتبال رقم می‌خورند هم دست ما نیست. تمام توانمان را برای این بازی گذاشتیم. بقیه کار دست خدا بود. فکر می‌کنم قسمت نبود.

بیشتر بخوانید: کاپیتان ایران با چشمان اشکبار؛ اگر آن توپ گل می‌شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ایرانی IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    هیچی از ارزشاتون کم نشد؟!! خود گوییو خود خندی؟! نسل بد فوتبال ایران. به گرد پای نسل ۹۸ هم نمیرسید.
    • رمضانی IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      یک دروازه بان متزلزل تمام زحمات ی تیم قدرتمند را بر باد می دهد کاری که بیرانوند با تیم امیرخان انجام داد . ژنرال عشقه
  • کابوی موج سوار اصل تگزاس IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    آقای عزت اللهی نگو این حرف رو! ایران از لحاظ مساحت ۱۴۴برابر قطر وسعت داره و ۶۰ برابر جمعیت جمعیت داره. طول این به اصلاح کشور فقط ۹۰ کیلومتره! یعنی ۲ساعته با ماشین میشه رفت. قطر به اندازه یک شهرستان کوچیک ماهم وسعت و جمعیت نداره. مشکل اصلی ما باندبازی بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب بود. اگر ترکیب مقابل امارات رو داشتیم بازی رو ۶ هیچ می بردیم.
  • شمسعلی VI ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    بالاخره کت قشنگه رو کی پوشیده بود 😜
  • تاج کبیر IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    تو خودت هم خوب بازی نکردی.پس گردن ملت ننداز.ببینم ما گفتیم طارمی فیکس بشه تا تیم ملی عملا ده نفره بشه؟بهترین بازیکن مقابل ژاپن محبی بود اونم ما دستور بازی ندادنش دادیم؟
  • ناشناس IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    بازی رو تو مصاحبه ی قبل بازی باختید شما فکر کردی جنگ روانی برای اعراب ساختید و دومیش اعتراض به داور شریف بازی تو مصاحبه و در ضمن قلعه نویی صبر می کرد قهرمان بشه بعد یحیی رو بفرسته اروپا مربیگری کنه ، نمی دونم چرا تا این حد بی ظرفیت هستیم پس آقای عزت الهی در همون مصاحبه باخته بودید چون ذهنتون درگیر حاشیه بود
  • Shirazi IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    همون که گفت کار خدا بود درسته.... چیمون درسته که فوتبالمون درست باشه... فقط تماشاچیای ایران تو استادیوم خیلی رو مخ بودن😂😂😂
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    این کشوری که میگی با تعریف بین المللی و روی کاغذ کشوره، وگرنه شما اگه به اندازه شیراز، هوادار داشتین دیگه ترسی از قطر نداشتین! برو نگاه کن ببین علت محبوبیت هم پست سابقت چیه که جنابعالی از بسیج شدن قطر می‌ترسی و می نالی. پیراهن این پست قبلا تن آقا کریم باقری بوده
  • برو پی کارت: IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    همیشه میگن شکست مقدمه پیروزیه اما مسئله اینه که نه تنها از شکستها درس نمیگیریم بلکه به راه گذشتگان و امتحان پس داده‌ها و رفوزه‌ها میریم. یکی از عوامل شکست و بد بازی کردنمون این آقا و اون امید ابراهیمی لاک پشت بودن. آقای تعطیل لطفا خودت خداحافظی کن. نمیدونم چرا انقد از پست هافبک دفاعی بدم میاد. هر چی هافبک دفاعی دیدم تعطیل و به دردنخور و سوتی بودن. اینو امید ابراهیمی و سرلک و ریگی که واقعا فاجعه بودن.
  • ن IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    والا من که ندیدم شما بجنگین بیشتر داشتین دفاع نصفه نیمه انجام میدادین همیشه هم که بهانه دارین تقصیر میندازین گردن این و اون
  • ر TR ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    هنوز تیمی دفع کردن توپ را باد نگرفته هیچ انتظاری ازش نمی‌رود فوتبال بازی گردو بازی نیست عقل و درک و شعور فوتبالی میخواهد مانند. رونالدو مانند. مسی و خیلی های دیگر بزن زیر توپ دوردانش تمام شده بفهمید
  • سلار IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    آقای عزت الهی عزیز شما یکی کارت درست بود و در این بازی از جان مایه گذاشتی من یکی از شما ممنونم ولی حرف را قبول ندارم اصلاً بیا بگو کل جهان یکی شده بودند و باهم هماهنگ شده بودند تا ما ببازیم آخه برادر من تیرک با عرض سانتی متر را زدن خیلی سخت تر از دروازه با عرض بالای ۷ متریست بازی کنان ایران تیرک را زدن ولی دروازه را نزدند و چندین موقعیت گل را که بازیکنان خراب کردند و آنهم وضعیت دفاع و گلر ایران بود هر چه مهاجمان آنور گل می زدند بازیکنان دفاع و گلر اینور می خوردند و این در به اون در می کردند و اکرم عفیف را آنقدر آزاد گذاشته بودند که هر کاری دلش می خواست را با زمین و توپ و داروزه و دروازبان می کرد.
  • سلار IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    آقای عزت الهی عزیز شما یکی کارت درست بود و در این بازی از جان مایه گذاشتی من یکی از شما ممنونم ولی حرفت را قبول ندارم اصلاً بیا بگو کل جهان یکی شده بودند و باهم هماهنگ شده بودند تا ما ببازیم آخه برادر من تیرک با عرض ۱۰ سانتی متر را زدن خیلی سخت تر از دروازه با عرض بالای ۷ متر است بازی کنان ایران تیرک را زدن ولی دروازه را نزدند و چندین موقعیت گل را هم بازیکنان خراب کردند و آنهم وضعیت دفاع و گلر ایران بود هر چه مهاجمان آنور گل می زدند بازیکنان دفاع و گلر اینور می خوردند و این در به اون در می کردند و اکرم عفیف را آنقدر آزاد گذاشته بودند که هر کاری دلش می خواست با زمین و توپ و داروزه و دروازبان می کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی