نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟
۱۲
واکنش مدیر اجرایی اینتر به حذف ایران/ افعی‌ها در انتظار مهدی طارمی
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پی‌یر آئوسیلیو، مدیر اجرایی اینتر، تایید کرد که مذاکرات با پورتو و مهدی طارمی برای انتقال آزاد این بازیکن به نراتزوری در جریان است.

مهدی طارمی از مدتی پیش با باشگاه اینتر در تماس بود و با توجه به این که وارد شش ماهه پایانی قراردادش شده، اجازه دارد که با هر باشگاهی مذاکره و حتی پیش قرارداد امضا کند و به نقل از سایتهای ایتالیایی، توافق نهایی بین او و مدیران اینتر بسیار نزدیک به نظر می‌رسد.

این ستاره ایرانی آماده است در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده قراردادی سه ساله را با اینتر به امضا برساند و گفته می‌شود که دستمزدش در این باشگاه حدود سه میلیون یورو خواهد بود. این در حالی است که او تابستان گذشته در یک قدمی پیوستن به میلان بود اما این انتقال در لحظه آخر منتفی شد.

حالا با پیشرفت مذاکرات پی‌یر آئوسیلیو، مدیر اجرایی اینتر، در گفت و گو با خبرنگار حوزه نقل و انتقالات، فابریتزیو رومانو، مذاکره با پورتو و طارمی را تایید کرده است: درست است، ما در حال کار روی قراردادهای طارمی و زیلینسکی در تابستان به عنوان بازیکن آزاد هستیم. ما باشگاه پورتو و ناپولی را از مذاکرات در حال انجام با این بازیکنان مطلع کرده ایم. ما با هر دو در تماس هستیم، و فعلا باید صبر کنیم و ببینیم آیا می توانیم این معاملات را انجام دهیم یا خیر.

بیشتر بخوانید: توضیح مهدی طارمی درمورد درگیری با قطری‌ها/ چرا مهاجم تیم ملی با حریف دست به یقه شد؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جنگنده اف۲۲ IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    طارمی و سردار باید بازیهای ملی رو فراموش کنند و تمرکز کنن روی بازیهای باشگاهیشون..
  • Amir IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    با آرزوی موفقیت برای این بازیکن ، البته اگر ببینند خوب نیست به راحتی به باشگاه های دیگر قرض میدهند که احتمالش برای طارمی باتوجه به سطحش در لیگ امسال پرتغال بالاست ، در جام ملت ها هم مصدوم نشد و مشکلی برای قرارداد با اینتر ندارد ، موفق و پیروز باشد.
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    یه مترسک اون جلو میگذاشتن بهتر از این طارمی بی خاصیت بود.. حداقل اینهمه توپ ریختیم یکیش میخورد به سرش می‌رفت تو گل‌‌.‌. اینتر هم عقلش پاره سنگ برداشته البته این آقا فقط فکر دلارهای اونور آب و عکس گرفتن با هواداران خاص هست و تیم ملی براش اهمیتی نداره... تا زمانیکه یک تغییر نسل اساسی و شجاعانه تو نفرات ملی مون ندیم هیچ موفقیتی تو هیچ تورنمنت تیم ملی نخواهیم دید حالا ازما گفتن بود...
    • حق IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      بله بله شما راس میگی . الهلال پول میلیاردی داد چرا نیومد پ ؟ اینترم مغزش خیلیم خوب کار کرده چون امارش تو اروپا فوقولادس . سوما به جا مترسک گذاشتن جای اون یه ادم میزاشتن کنار بیرو تا گل نخوره . تهاجمی خوب بودیم دفاعمون به هیچ کدوم از توپای عفیف نه نگف . ما انقد حمله کردیم تا خرابکاریای بیرو رو جم کنیم
  • عماد US ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    طارمی بره اینتر دیگه خدا رو بنده نیست، از همون بازی اول غرور تو چشمهاش موج میزد.
  • گ US ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    اینتر هم بااین بازیهائی که ازطارمی تو جام آسیا دید فکر نکنم بخواد دیگه کم کم باید غزل خداحافظی رو بخونه
    • خ IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      قرارداد شفاهی رو انجام دادن . دوما هیچ بازیکنی تو دنیا تو هر بازی عالی نیس . روز اصا روز ما نبود .
  • ناشناس SI ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    این مذاکرات اینتر مثل مذاکرات برجام میمونه سالها فقط در حد حرفه.طارمی باید یک پولی بده که اینتر قبولش کنه.بخوان بازیکن بخرن میرن بازیکن قطر عفیف را میخرن که دفاع ما را بدبخت کردو مثل پلنگ در زمین میجنگید3
    • . IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
      عفیف اولا باید بیاد سطح دو اروپا بعد . چون روال رفتن از اسیا به اروپا اکثرا همینه . اینتر هم خیلی وخته میخاد طارمی رو بیاره به تیمش . الانا هم نهایی شده . حرف در نیار
  • امیر IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    طارمی دوبخش است: 1. طارمی پورتو 2. طارمی ایران کدام بهتر است؟
  • ناشناس IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    عفیف از تمام مهاجم های ما ی کلاس بالاتر بود لامصب توپ می‌رسید دستش نفسمون حبس میشد. داستان اینتر طارمی یا شایعه هست یا اینکه بعد این بازیها کنسل میشه یا اگه واقعا ناباورانه اگه هم بخرنش تو کل ۳سال در مجموع اگه ۱۰تا بازی کامل داشته باشه.
  • میثم IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    آیا طارمی در جام جهانی ایران بازی می کنه یا نه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام‌یک به نیمه‌نهایی صعود می‌کند؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی