نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
پرتاب شکلات به سمت کلینزمن/ واکنش جالب و متفاوت سرمربی آلمانی به انتقادهای شدید +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کره جنوبی در پی باخت در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به کشور برگشت و مردم خشمگین کره‌ای خواهان استعفای کلینزمن شدند.

یورگن کلینزمن و تیم ملی کره جنوبی به سئول برگشتند و در فرودگاه با استقبال تند مردم کره روبرو شدند. موجی از انتقادات زمانی پدیدار شد که تیم کلینزمن در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا از اردن، حریفی که ۵۸ پله عقب‌تر در رده‌بندی فیفا قرار دارد، شکست خورد. مردم معترض در فرودگاه جمع شدند و روی خیلی از بنرهایی که در دست داشتند نوشته شده بود: «کلینزمن! به خانه‌ات برگرد!» حتی شکلات‌هایی نیز به سمت کلینزمن در حین مصاحبه پرتاب شد.

خبرنگار در فرودگاه این سوال را از مربی آلمانی مطرح کرد: آیا فکر می‌کنید صلاحیت ادامه هدایت تیم ملی را دارید؟ کلینزمن لبخندی زد و گفت: سوال خوبی است و ادامه داد: من هم می‌خواهم مثل همه شما در این تورنمنت برنده شوم. اردن تیم بسیار بهتری در نیمه‌نهایی بود و کاملا شایسته صعود به فینال بود. فکر نمی‌کنم بتوان گفت که رسیدن به نیمه‌نهایی یک شکست است.

کلینزمن سپس به مردم عصبانی لبخند زد و گفت: استعفا نخواهم داد!

بیشتر بخوانید: واکنش کلینزمن به شایعه استعفا/ سرمربی کره تصمیمش را اعلام کرد

پرتاب شکلات به سوی سمت کلینزمن/ واکنش جالب و متفاوت سرمربی آلمانی به انتقادهای شدید +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ناشناس IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    اگه ایرانی بود می گفت ما در تمام لحظه ها برتر میدان بودیم و موقعیت بیشتری داشتیم و اردن شانسی برد همین موارد سبب پیشرفتشون میشه قبول داره که اردن از اونا سرتر بوده و برنده شده تو ایران هم بر عکس فکر می کنن و دنبال شانس می گردن
  • مملی IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    امیر قلعه نوعی قهرمان ۳ دوره جام جهانی و ۶ دوره جام ملتهای آسیا حذف شد کلیزمن بی افتخار که دیگه جای خود داره،فوتبال همینه دیگه
  • بهرام IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    اشکال نداره درعوضش چیزی از ارزشهامون کم نمیشه!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی