نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
نکونام به این راحتی صدر جدول را از دست نمی‌دهد/ شاید ماشاریپوف مهاجم سایه شود/ استقلال بعد از قایدی و محبی خط حمله زهرداری نداشت
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بازیکن اسبق استقلال گفت: اگر روابط بین مدیریت و کادر فنی عادی شود این تیم در دور برگشت هم می تواند جایگاه صدر جدولی‌اش را حفظ کند.

علیرضا اکبرپور بازیکن اسبق تیم استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره اضافه شدن یک مهاجم ازبکستانی به جمع بازیکنان استقلال و شرایط این تیم در نیم فصل دوم، همچنین لغو دیدار جام حذفی استقلال مقابل مس رفسنجان اظهاراتی را مطرح کرد.

خبر دارید که استقلال یک مهاجم ازبکستانی را جذب کرده است؟
بله این اتفاق خیلی خوبی بود که البته امیدوارم در طول مسابقات دور برگشت هم نتیجه خوبی برای استقلال در پی داشته باشد.

چرا چنین صحبتی می‌کنید آیا به ماشاریپوف اطمینان ندارید؟
با توجه به عملکرد او در یکی دو سال گذشته و تعداد گل‌های کمی که به ثمر رسانده باید دید جواد نکونام از او چطور استفاده می‌کند. این بازیکن هم در تیم‌های باشگاهی و هم در تیم ملی کم گل زده و باید دید که در تیم استقلال چه وضعیتی خواهد داشت. شاید نکونام از او به عنوان مهاجم سایه استفاده کند که این می‌تواند به تقویت خط حمله استقلال کمک زیادی بکند.

در شرایط فعلی اوضاع خط حمله استقلال را چطور می‌بینید؟
متاسفانه استقلال در نیم فصل اول نتوانست آنطور که باید و شاید از قدرت مهاجمانش بهره‌مند شود و تعدادی از گل‌هایش را بازیکنان خط دفاع و هافبک زدند. البته این خوب است که همه نفرات استقلال قابلیت گلزنی داشته باشند اما برای تیمی مثل استقلال خوب است که همه مهاجمانش خطرناک باشند یا لااقل یک مهاجم زهردار در نوک خط حمله داشته باشد. این تیم استقلال است و باید هوادارانش را راضی نگه دارد. امیدوارم شرایط ماشاریپوف کنار مهرداد محمدی و بلانکو به گونه‌ای باشد که استقلال دیگر دغدغه‌ای بابت گل زنی نداشته باشد. ما از پایان فصل گذشته که قایدی و محبی را از دست دادیم دیگر آن شادابی فصل قبل را در خط حمله ندیدیم، غیر از یکی دو بازی که شاید استثنا بود.

لغو بازی جام حذفی چه تاثیری در حفظ آمادگی تیم استقلال خواهد داشت؟
ای کاش این دیدار به موقع برگزار می‌شد البته استقلال با توجه به در اختیار نداشتن حسینی و چشمی قطعاً از این بابت ضرر می‌کرد چون ما دروازه‌بان دوم مطمئنی نداریم و این برای استقلال خیلی بد است که فاصله بین گلر اصلی و دومش زیاد است. ولی بازی با مس رفسنجان اگر در زمان خودش برگزار می‌شد می‌توانست یک شروع مطلوب برای ما باشد. چون این تیم در یک ماه اخیر مربی نداشت و شکست دادن چنین تیمی به مراتب راحت‌تر از تیمی است که تحت نظارت یک مربی با دقت کار کرده باشد.

به طور کلی با توجه به شرایط اخیر استقلال فکر می‌کنید این تیم در دور برگشت هم بتواند جایگاه صدر جدولی‌اش را حفظ کند؟
اگر روابط بین مدیریت و کادر فنی عادی شود مطمئنم این اتفاق می‌افتد. با توجه به اینکه جواد نکونام و مدیرعامل باشگاه کمی با هم اختلاف نظر دارند اما ثابت شد که استقلال سرمربی دارد که نمی‌خواهد به این راحتی جایگاه صدر جدولی تیمش را به تیم‌های دیگر تعارف بزند و این بهترین اتفاق برای استقلال و رسیدن به قهرمانی خواهد بود.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • پیروزهیس IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    خطیرروتاپایان نقل وانتقالات هیچکس نمیتونه پیداش کنه ولی من میدونم کجاقایم شده رفته خونه ی قربانزاده تانقل وانتقالات تموم بشه اربابش اجازه بده بیادبیرون🍅😡🍅🍅😡🍅😡🍅😡🍅😡🍅#اخراج خطیر خائن🍅😡🍅😡🍅
    • هادی IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
      زارررررت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی