نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۶
۵ |
۰
بیرانوند اشتباه لیگ بیستم را تکرار نکرد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در ابتدای فصل بیستم لیگ برتر و پس از دریافت پیشنهاد باشگاه بلژیکی بیرانوند تیمش را تنها گذاشت و رفت اما در اروپا با شرایط بدی مواجه شد.

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس در پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیشنهادات زیادی برای بازی در اروپا مواجه شد تا سرانجام در تابستان سال ۲۰۲۰ و پیش از شروع لیگ برتر بیستم به آنتورپ بلژیک پیوست و لژیونر شد. حضور بیرانوند در لیگ بلژیک از همان ابتدا با سرزنش برخی از پیشکسوتان این باشگاه همراه بود و در ادامه و با آمار حضور او در ترکیب اصلی این تیم مشخص شد قدیمی های پرسپولیس پربیراه نمی گفتند.

حضور در ترکیب اصلی تنها در ۱۰ دیدار و ۸۴۵ دقیقه بازی برای این تیم موجب شد تا بیرانوند بعد از یک فصل تصمیم به جدایی از این تیم بگیرد و راهی پرتغال . باشگاه بوآویشتا شود. اما در آن تیم هم راه به جایی نبرد و سرانجام از ابتدای لیگ بیست و دوم به تیم پرسپولیس برگشت. در این حدفاصل تیم استقلال در لیگ بیست و یکم هم قهرمان لیگ شد و برخی نبود بیرانوند درون دروازه پرسپولیس را یکی از عوامل نایب قهرمانی تیمش عنوان کردند.

بیرانوند در لیگ پرتغال نیز تنها در ۸ مسابقه و به مدت ۶۷۶ دقیقه موفق به پوشیدن دستکش های دروازه بانی شد و در مجموع در هر دو تیم ۳۷ بازی را از روی نیمکت نگاه کرد؛ ۲۱ بازی در بلژیک و ۱۶ دیدار در پرتغال!

به نظر می رسد دروازه بان تیم پرسپولیس این بار و با دریافت پیشنهاد اروپایی دیگر حاضر به تکرار اشتباهات تابستان ۱۳۹۹ نیست و با توجه به اینکه پرسپولیس دروازه‌بان دوم مطمئنی ندارد نمی‌خواهد شانس خوب تیمش برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی مجدد را از بین ببرد.

بیرانوند اشتباه لیگ بیستم را تکرار نکرد
جدول دقایق و تعداد حضور بیرانوند در ترکیب و روی نیمکت تیمهای بلژیکی و پرتغالی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • سبمین پورهما IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    بیزانوند باید همیشه در پرسپولیس بموند
  • سیمین پورهما IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    آقای بیرانوند همیشه در پرسپولیس بمانید
  • پویا IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    بیرانونداصلا به هیچ توپی نه نگفت همه گل شدن خیلی خیلی ضعیف شده
  • نیلو IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۲
    اگه نمیرفت پرسپولیس قهرمان آسیا میشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی