نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟
کریم بنزما
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

کریم بنزما پس از انتقادات بی‌شماری که در پی شکست سنگین ۵-۲ مقابل تیم کریستیانو رونالدو به او وارد شد، صفحه اینساگرام خود را بست اما دوباره به این شبکه اجتماعی بازگشت.

بازی الاتحاد و النصر تماشایی بود؛ این مسابقه که در ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳ (۵ دی ۱۴۰۲) برگزار شد ستاره‌های سابق رئال مادرید، کریم بنزما و کریستیانو رونالدو، را دوباره در کنار هم قرار داد اما بازی آنطور که مرد فرانسوی امیدوار بود پیش نرفت و او مجبور شد صفحاتش در شبکه‌های اجتماعی را پاک کند، از آن زمان تا همین حالا.

شکست سخت ۵-۲ باعث واکنش شدید هواداران و سیل انتقادها در صفحات اجتماعی بنزما شد و این فوتبالیست مجبور شد حساب اینستاگرام خود را ببندد. بنزما آمار خوبی داشت و در ۲۰ بازی ۱۲ گل زده بود و در هر بازی تاثیر خوب خود را گذاشته بود. اما سختگیری هواداران صبر او را لبریز کرد و او تصمیم گرفت مدتی از کانون توجهات دور باشد.

مرد فرانسوی دو ماه بعد به فاصله‌ها پایان داد و اینستاگرام خود را مجددا باز کرد، البته با پاکسازی فراوان. بنزما قبل از ریکاوری صفحه‌اش بیش از ۶۲ میلیون فالوور و ۲۰۰۰ پست داشت؛ از دورانش در رئال مادرید، تیم ملی فرانسه، باشگاه جدیدش و ... به علاوه پست‌هایی مربوط به اسپانسرهایش. او ۱۳۷ صفحه را فالو می‌کرد، از جمله تمام هم‌تیمی‌هایش در رئال مادرید.

با این حال، یکی از اولین تصمیماتی که او پس از بازگشتش گرفت، حذف تمام عکس‌های مربوط به فوتبال بود (فقط تصویرش با توپ طلا جان سالم به در برد) و دنبال کردن همه افراد به جز حامیان مالی خود را متوقف کرد. این مهاجم در حال حاضر فقط هفت حساب کاربری را دنبال می‌کند: جی‌کیو میدل ایست، آدیداس، بوگاتی، الاتحاد، دوناتلا ورساچه، ژان پل گوتیه و رئال مادرید.

بازگشت کریم بنزما به اینستاگرام بعد از روزهای جنجالی/ آینده‌ام را خودم انتخاب می‌کنم!

در پس‌زمینه جنگ او با مربی‌اش، مارسلو گایاردو، ادامه دارد. مربی آرژانتینی غیبت بنزما در ماه ژانویه را نبخشیده و به همین دلیل او را از اردوی زمستانی در دبی خط زد. دوشنبه گذشته کریم به تمرینات بازگشت اما گایاردو او را از بازی روز چهارشنبه کنار گذاشت و این دو هنوز هیچ رابطه‌ای با هم ندارند. بعدازظهر جمعه (۹ فوریه - ۲۰ بهمن) شایعاتی از عربستان سعودی منتشر شد مبنی بر اینکه الاتحاد بازیکن خود را در شبکه‌های اجتماعی آنفالو کرده است، خبری که در صورت تایید می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که این دشمنی راه حلی ندارد.

بنزما در مصاحبه با جی‌کیو گفت: «زمان نشان می‌دهد که چه اتفاقی خواهد افتاد، اما من کسی هستم که انتخاب می‌کنم دوران حرفه‌ای‌ام چه زمانی به پایان برسد. برای بسیاری از مردم پوشیدن شماره ۹ به معنای زدن ۵۰ گل در فصل است. اما برای من بدان معناست که من یکی از ۱۱ بازیکن هستم و باید هر کاری که می‌توانم انجام دهم تا به تیم کمک کنم تا گل بزند و برنده شود. بودن در عربستان چالش جدیدی است که دوستش دارم: یک پروژه طولانی مدت و در کشوری مسلمان. من در عربستان سعودی نه تنها فوتبالیست، بلکه سفیر نیز هستم. من اینجا هستم تا بازیکنان بزرگ اروپایی را در آینده نزدیک بیاورم، حتی اگر بازیکنان بزرگی در لیگ عربستان وجود داشته باشند. چالش ما این است که آن را به سطح لیگ‌های اروپایی برسانیم.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

طرح مالک جدید استقلال برای تغییر نام این تیم به «استقلال خلیج فارس» را مناسب می‌دانید؟

نظرسنجی

نتیجه بازی پرسپولیس - سپاهان؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی