نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
واکنش عجیب گواردیولا بعد از پیروزی مهم؛ انتظار داشتید ۵-۰ ببریم؟/ زبان بدن ما خوب نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پپ گواردیولا تغییرات منچسترسیتی در نیمه دوم پیروزی مقابل اورتون را توضیح داد.

منچسترسیتی روز شنبه با پیروزی ۲-۰ مقابل اورتون موقتا صدرنشین لیگ برتر انگلیس شد تا اینکه لیورپول نیز بازی خود را با پیروزی به پایان رساند و صدر را از آنها پس گرفت. سیتی مدعی عنوان قهرمانی در مقابل تافی‌های در معرض خطر سقوط قرار گرفت، اما بازی برای سیتیزن‌ها آنقدرها هم که به نظر می‌رسید ساده نبود. آبی آسمانی‌ها در نیمه اول و بیشتر نیمه دوم مقابل آمادگی بدنی اورتون کم آوردند تا اینکه ارلینگ هالند در دقیقه ۷۱ و ۸۵ گل زد و پیروزی را برای تیمش به ارمغان آورد.

پپ گواردیولا به بی‌بی‌سی گفت: «در نیمه اول زبان بدن ما خوب نبود. وقتی مثبت نباشید فوتبال خوبی هم بازی نمی‌کنید. وقتی مثبت باشید بهترین عملکرد را خواهید داشت، ولی وقتی شروع به اعتراض می‌کنید و غمگین هستید کارها درست از آب درنمی‌آیند. بین دو نیمه با هم صحبت کردیم و به آنها گفتم: چه انتظاری دارید؟ که به اینجا بیایید و ۵-۰ ببرید؟ بیخیال. زندگی سخت است و فوتبال هم سخت است. در نیمه دوم روحیه ما بهتر شد و به فضاهایی که نیاز داشتیم حمله کردیم. ثبات داشتیم و چهار نفر عقب واقعاً خوب پیش رفتند و گامی رو به جلو برداشتیم. بازیکنانی که از روی نیمکت آمده بودند عالی بازی کردند.»

سرمربی اسپانیایی در مورد ارلینگ هالند اذعان داشت: «من نمی‌توانم تصور کنم که او دو ماه بازی نکند و این بدن بزرگ را حرکت دهد و دوباره روی فرم باشد، اما او برگشته است. فکر می‌کنم او کمک خواهد کرد. به او گفتم مثبت باش و شرایط پیش خواهد آمد. گل اول کمی بی‌دقت بود اما پایان خوبی داشت، گل دوم نیز باورنکردنی بود. داشتن ارلینگ واقعا برای ما مهم است. او باید همیشه مثبت باشد. در نیمه دوم زبان بدن ما ۱۰۰۰ برابر بهتر بود و این همه چیز در ورزش است.»

سیتی با حفظ فشار بر لیورپول در رقابت برای قهرمانی لیگ، توجه خود را به دفاع از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان معطوف کرده و روز سه‌شنبه در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی مقابل کپنهاگن به میدان خواهد رفت و شنبه آینده میزبان چلسی در لیگ برتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: کلوپ برمی‌گردد؛ مطمئنم!/ هرچه رقیب بزرگ‌تر باشد موفقیتت بزرگ‌تر خواهد شد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی