نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
واکنش جالب کلوپ به ماجرای کارت آبی؛ به من زرد بدهید نه آبی!/ نمی‌خوام ۱۰ دقیقه جایی بنشینم!
منبع: Goal
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ مقابل برنلی کارت زرد گرفت و قضیه مربوط به کارت‌های آبی را به سخره گرفت.

لیورپول با نتیجه ۳-۱ برنلی را شکست داد و یورگن کلوپ به دلیل اعتراض به عدم اعلام پنالتی برای تیمش از تیم رابینسون داور مسابقه کارت زرد گرفت. همتای او در برنلی، ونسان کمپانی، نیز در این بازی پر تنش کارت زرد دریافت کرد و این بازی می‌توانست تعداد زیادی کارت آبی داشته باشد. کلوپ پس از بازی در مورد مخالفت با ورود کارت رنگی جدید صحبت کرد.

سرمربی لیورپول در صحبت با اسکای اسپورت گفت: «تصور کنید در این بازی داور کارت آبی داشت. امروز کارت‌های زرد زیادی داده شد. نمی‌دانم ونسان چرا کارت گرفت؟ من به خاطر آن موقعیت کارت گرفتم، خوب، اشکالی ندارد به من کارت زرد بده، به شرطی که من کارت آبی نگیرم و مجبور باشم ۱۰ دقیقه جایی بنشینم!»

کلوپ دومین کارت زرد خود را در این فصل دریافت کرد، یعنی یک اخطار تا محرومیت فاصله دارد. کمپانی سومین کارت زرد فصل خود را دریافت کرد و به همین دلیل در بازی هفته آینده تیمش مقابل آرسنال از حضور در میدان محروم خواهد شد.

منچسترسیتی با پیروزی ۲-۰ مقابل اورتون صدر را از لیورپول گرفت اما شاگردان کلوپ با پیروزی ۳-۱ مقابل برنلی جایگاه خود در صدر را پس گرفتند. لیورپول شنبه آینده در چالش بعدی به مصاف برنتفورد خواهد رفت.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی