نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۲۰
خبرورزشی‌گردی| رحمتی: به خدا در انتخاب گلرهای استقلال دخالت نکردم/ مگر سیدجلال کریم‌شیره‌ای است که من برایش تیم پیدا کنم؟/ خواستم پنالتی بزنم ولی از خدا ترسیدم!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کاپیتان اسبق استقلال ۱۲ سال قبل وقتی زیر تیغ شدید انتقادات قرار داشت و در گفت‌وگو با خبرورزشی به دفاع از خود برخاست.

بعد از این‌که استقلال در بهمن سال ۱۳۹۰ دربی را به پرسپولیس باخت، انتقادات از چند بازیکن استقلال اوج گرفت که یکی از آن ها مهدی رحمتی بود. کاپیتان آن زمان استقلال و یکی از مهره‌های موثر تیم ملی که منتقدان می‌گفتند تعمدا شرط گذاشته که انتخاب دروازه‌بان دوم استقلال نیز زیر نظر او صورت بگیرد و همین مسئله به جدایی وحید طالبلو منجر شد!

رحمتی طی مصاحبه‌ای که ۲۳ بهمن سال ۹۰ به صورت اختصاصی با خبرورزشی انجام داد این مسئله را قاطعانه تکذیب کرد و گفت: پشت سر من خیلی حرف زدند. یک عده گفتند برای انتخاب دروازه‌بان دوم شرط گذاشته و برخی هم مدعی شدند که با مطرح کردن بحث مذاکره با پرسپولیس می‌خواهد بازارگرمی کند ولی این جا می‌گویم که خدا شاهد است من در انتخاب دروازه‌بانان استقلال هیچ دخالتی نکردم و همه چیز زیر نظر کادر فنی بود. در مورد قضیه پرسپولیس هم باید با صراحت بگویم اصلا قرار نیست من از استقلال به پرسپولیس بروم. استقلال این روزها تحت فشار است و مشکلات فراوانی دارد. به نظرم مشکل استقلال از وقتی شروع شد که فرهاد مجیدی جدا شد و به لیگ ستارگان قطر پیوست؛ این مسئله برای ما گران تمام شد و پس از آن هم به خاطر این که هر سه روز یک بار بازی کردیم بسیاری از بازیکنان موثر خودمان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم.

کاپیتان وقت استقلال ادامه داد: البته شایعات دیگری هم در مورد من گفتند برای مثال گفتند مهدی رحمتی شرط کرده که جلال حسینی هم باید بیاید استقلال! مگر سیدجلال کریم شیره‌ای بود که هیچ تیمی او را نخواهد و من برایش تیم پیدا کنم؟ همه تیم‌ها آرزوی داشتن جلال را دارند. خودتان دیدید که من به استقلال آمدم ولی سید نیامد.

رحمتی در ادامه به بازی بسیار پرحاشیه استقلال برابر تراکتور (که در مقطع مذکور هدایت آن بر عهده امیر قلعه‌نویی بود) در تبریز هم اشاره کرد و گفت: وقتی صاحب ضربه پنالتی شدیم، دلم می‌خواست پنالتی بزنم. تمرین پنالتی هم کرده‌ام و بلدم ولی یک لحظه از خدا ترسیدم و به همین خاطر چنین کاری را نکردم.

خبرورزشی‌گردی| رحمتی: به خدا در انتخاب گلرهای استقلال دخالت نکردم/ مگر سیدجلال کریم‌شیره‌ای است که من برایش تیم پیدا کنم؟/ خواستم پنالتی بزنم ولی از خدا ترسیدم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱۵
  • کیون IR ۰۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    آخه پنگوئن هم شد بازیکن اصلآ در حد واندازه دروازه بانان بزرگی مثل حجازی.سلطانی .عابدزاده. نکیسا..حقیقی.بیرانوند.عابدزاده کوچک.نیازمند.اخباری نیست و نبود
    • علی..... IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      یعنی شما خجالت نمیکشید از نسبت دادن پنگوئن به یک دروازبان بزرگ؟والا بخدا برای اینکه آدما تو فضای مجازی وارد بشن باید ازشون آزمون گرفته بشه! مهدی رحمتی سال ۲۰۱۰ بهترین و سال ۲۰۱۳ دومین دروازبان آسیا شده، چهار بار بهترین دروازه بان لیگ بیشترین کلین شیت تو یک فصل و بیشترین کلین شیت توی ادوار مختلف ، رکورد دار بیشترین پنالتی گرفته شده ، رکورد دار بیشترین بازی تو لیگ برتر به عنوان دروازبان،اگه کیروش باهاش لج نیفتاده بود بیرانوند تا الانا رنگ دروازبانی تیم ملی رو نمیدید! اونوقت شما داری نیازمند و اخباری که هنوز حتی یک بار بهترین دروازبان لیگ نشدنو با ایشون مقایسه میکنی؟ بیرانوند هم باید با یکی مثل حسینی مقایسه بشه نه با رحمتی، افتخارات رحمتی رو تریلی نمیتونه بکشه،رحمتی حتی دومین بازیکن لیگ تو سال ۹۲ شده دومین بازیکن لیگ نه دروازبان! واقعا نباید گوشی دست هر کسی بیفته و بیاد تو فضای مجازی اینو و اونو تخریب کنه! در ضمن بیرانوند رو هم تو جام ملت ها دیدیم! اگه کیروش با رحمتی لج نمیفتاد الان بیرانوند تو محلشون باید نقش خردادیان رو بازی میکرد!
    • رضا یزد IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      نکیسا!!!!!!!!!!!
  • پیروزهیس IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    بااینکه زیادضربهدبه استقلال زد ولی کم هم برای تیم زحمت نکشیددرهرحال موفق باشی سید هرجاکه هستی💎💎💎💎🖐
  • امیر IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    حیف طالبلو ،چون حاشیه درست نمی‌کرد و قهر کردن بلد نبود هم تو استقلال هم تو تیم ملی حقش رو خوردند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی