نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
ادعای جسورانه ستاره رئال‌مادرید در مورد امباپه +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینطور که به نظر می‌رسد امباپه در تابستان امسال سپیدپوش خواهد شد و به انتظار طولانی مدت رئال مادرید پایان خواهد داد، و ستاره رئال مادرید از این انتقال خوشحال خواهد شد.

رئال مادرید به جذب کیلیان امباپه در سال ۲۰۲۴ نزدیک می‌شود. امباپه در سال ۲۰۲۲ رئال‌مادرید را به طرز بدی رد کرد و تصمیم گرفت قرارداد خود را با پاری‌سن‌ژرمن تمدید کند، اما اکنون وضعیت تغییر کرده است. به نظر می‌رسد امباپه شانس فعال کردن تمدید ۱۲ ماهه قراردادش با پاریسی‌ها را رد کند و رئال مادرید هم پیشنهادی ارائه کرده است. او می‌تواند در پایان فصل با یک انتقال آزاد به سپیدپوش‌ها ملحق شود و یکی از اهرم‌های قدرت مادرید باشد. ورود امباپه رقابت برای به دست آوردن جایگاه در تیم را به شدت افزایش خواهد داد، با این حال اگر به مادرید برود رودریگو بسیار خوشحال خواهد شد.

رودریگو در مورد احتمال پیوستن امباپه به تیمش گفت: «اگر کیلیان بیاید به ما کمک خواهد کرد. او یکی از بهترین‌های دنیاست. البته که دلم می‌خواهد با بهترین بازیکنان بازی کنم، اما نمی‌توانم درباره این موضوع بیشتر حرف بزنم.» رودریگو پس از پیروزی بی‌رحمانه ۴-۰ رئال مادرید در لالیگا مقابل خیرونا، این جملات را به زبان آورد. تیم کارلو آنچلوتی با این پیروزی با ۵ امتیاز اختلاف در صدر جدول ایستاده است.

بیشتر بخوانید:

ادعای جسورانه ستاره رئال‌مادرید در مورد امباپه +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی