نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
۰ |
۰
جام حذفی، پیش درآمد تفاوت‌ها/ استارت دوباره لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با برگزاری مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی چرخ فوتبال در ایران بعد از یک ماه تعطیلی دوباره به حرکت درآمد

در شوک فوتبالی‌ها ناشی از نتایج جام ملت‌ها و تیم ملی، جام حذفی چراغ خاموش شروع شد. تیم‌ها میزان پیشرفت یا درجا زدن خود را در این بازی‌ها نشان دادند. از این مرحله جام حذفی تیم‌های لیگ برتری وارد گود شدند و خیلی طبیعی است که توجه رسانه‌ها و فوتبال دوستان به این تورنمنت جلب شود.

جام حذفی پیش درآمدی برای شروع دوباره لیگ بود. لیگی که به تعطیلات نیم فصل رفت تا تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شرکت کند. تعطیلاتی که تیم‌ها با حضور در بازار نقل و انتقالات، اردوی تدارکاتی و نحوه آمادگی، باید به بهترین شکل از آن استفاده می‌کردند.

وقتی لیگ شروع شود، مشخص می‌شود که کدام تیم‌ها در این فرصت ۴۰ روزه تعطیلات از زمان به خوبی استفاده کرده و کدام تیم‌ها تنها دست روی دست گذاشته و منتظر تقدیر شده‌اند! با شروع مسابقات نتیجه و نمایش این تیم‌ها مشخص خواهد کرد که تغییرات ایجاد شده در تیم‌ها چقدر موثر بوده و چه مربیان چه تازه وارد و چه آنها که از ابتدای لیگ بوده‌اند، توانستند تفاوت را رقم بزنند!

از همین حالا باید منتظر شروع لیگ و نتایج تیم‌ها شد، چرا که جام حذفی آینه تمام نمای عملکرد تیم‌ها زیر نورافکن‌های خاموش بود. جایی که همه نگاه‌ها به تیم ملی و جام ملت‌ها دوخته شده بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی