نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
احساسی‌ترین بازی مسی/ اسطوره آرژانتینی مقابل باشگاه دوران کودکی‌اش قرار می‌گیرد
منبع: Marca
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اینترمیامی به عنوان آخرین بازی تور پیش‌فصل خود در میامی به مصاف نیولز اولد بویز خواهد رفت.

هواداران فوتبال با شنیدن نام لیونل مسی به بارسلونا و دستاوردهای او فکر می‌کنند. اما حقیقت این است که عشق اول این اسطوره آرژانتینی باشگاه دیگری بود. مسی در کودکی یکی از حامیان نیولز اولد بویز بود و حالا این بازیکن ۳۶ ساله قرار است با تیم اینترمیامی در مقابل باشگاه دوران کودکی خود بازی کند.

اینترمیامی در تاریخ ۲۷ بهمن از ساعت ۴ بامداد به وقت ایران در استادیوم DRV PNK به عنوان آخرین بازی پیش‌فصل خود با نیولز اولد بویز روبرو خواهد شد. مسی و مربی‌اش «تاتا مارتینو» به مصاف تیم زادگاه خود روزاریو می‌روند، باشگاهی که هر دوی آنها در رده‌های جوانانش بزرگ شدند. مسی پس از بازی برای نیولز به بارسلونا رفت و در آنجا پیشرفت کرد، در حالی که مارتینو رکورددار بیشترین بازی در تاریخ نیولز است. او همچنین در سال‌های ۱۹۸۸، ۱۹۹۰، ۱۹۹۱ و ۱۹۹۲ عنوان قهرمانی را به دست آورد و در سال ۲۰۱۳ به عنوان سرمربی عنوان دیگری کسب کرد.

مسی پیش از این اعلام کرده بود که تمایل دارد قبل از آویختن کفش‌هایش به زادگاهش آرژانتین بازگردد و برای نیولز بازی کند. اما فعلا به آمریکا آمده و قراردادش حداقل تا دسامبر ۲۰۲۵ اعتبار دارد. مارتینو در مورد رویارویی با نیولز گفت: «خیلی خوشحالم که می‌توانم به نیولز محبوبم در خانه فعلی‌ام در میامی خوش‌آمد بگویم. این یک بازی ویژه خواهد بود زیرا نیولز اولد بویز برای من معنی خاصی دارد.»

هنوز مشخص نیست که آیا سرخیو بوسکتس به دلیل مصدومیتی که دارد می‌تواند در این مسابقه شرکت کند یا خیر. قیمت بلیت‌های این بازی از ۱۲۰ دلار شروع می‌شوند و تا قیمت هنگفت ۷۵۰۰ دلار می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی