نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟
رای کمیته فنی فدراسیون کره جنوبی علیه یورگن کلینزمن صادر شد/ اسطوره آلمانی در آستانه اخراج!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کمیته فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی خواهان اخراج یورگن کلینزمن از سِمت سرمربیگری تیم ملی این کشور هستند و رای نهایی به زودی اعلام خواهد شد.

هوانگبو کوان، مدیر فنی فدراسیون فوتبال کره جنوبی، در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه اعلام کرد که اعضای کمیته فنی اتحادیه فوتبال کره امروز (پنجشنبه) عملکرد تیم ملی کره جنوبی و کادرفنی این تیم در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را مورد ارزیابی قرار دادند و اکثریت اعضا به اخراج یورگن کلینزمن از سِمت سرمربیگری این تیم رای دادند. تصمیم نهایی برای اخراج یا ادامه همکاری با کلینزمن به عهده رئیس اتحادیه مونگ‌گیو چونگ خواهد بود.

کلینزمن یک سال پیش هدایت تیم ملی کره را بر عهده گرفت و قرار بود تا جام‌جهانی ۲۰۲۶ در سِمت خود باقی بماند. جزئیات قرارداد او مشخص نیست اما طبق گزارش‌ها ۲.۲ میلیون دلار در سال درآمد دارد. او اوایل این هفته برای دیدار با خانواده خود به ایالات متحده پرواز کرد و از طریق تماس ویدئویی در جلسه امروز شرکت کرد.

بیشتر بخوانید: پرتاب شکلات به سمت کلینزمن/ واکنش جالب و متفاوت سرمربی آلمانی به انتقادهای شدید +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ارتش سرخ پایتخت DE ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۶
    کره ایها حق اخراج دارن چون مدعی جام بودن. اما ما نه. کل ۱۰۰ سال فوتبال ایران و تمامی پیشکسوتان فوتبالی و غیرفوتبالی و حتی هواداران و علاقمندان به رشته کبدی و شطرنج و دو میدانی و غیره حداقل چهارتا جام ملت‌ها و جام جهانی به امیرخان قلعه نویی بدهکارن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان جام ملت‌های فوتسال آسیا؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی