نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
شماره ۱ سابق تنیس از حضور در قطر انصراف داد/ برای رقابت حاضر نیستم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رافائل نادال که یک سال گذشته درگیر مصدومیت بود و از رقابت‌های زیادی کناره گرفته بود، به دلیل عدم آمادگی لازم از حضور در دوحه انصراف داد.

رافائل نادال در مسابقات آزاد قطر در دوحه شرکت نخواهد کرد. مرد شماره ۱ سابق و برنده ۲۲ گرند اسلم جهان می‌گوید که قصد دارد به زودی به میادین بازگردد و هدفش حضور در مقابل کارلوس آلکاراز در ماه مارس است. نادال بیشتر بازی‌های ۱۲ ماه گذشته را به دلیل مصدومیت از دست داد.

قرار بود که نادال در رویداد دوحه که از ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) آغاز می‌شود شرکت کند اما از حضور در این تورنمنت انصراف داد. او در X (توئیتر سابق) نوشت: «خیلی دوست داشتم در دوحه بازی کنم، جایی که تیم و همچنین هواداران شگفت‌انگیز قطر همیشه از من حمایت زیادی کرده‌اند. متأسفانه برای مسابقه آماده نیستم و نمی‌توانم به دوحه بیایم، خیلی دوست داشتم به آنجا بیایم و بعد از آن برد فراموش‌نشدنی سال ۲۰۱۴ دوباره در آنجا بازی کنم. بر تلاش برای رسیدن به آمادگی لازم برای حضور در رقابت لاس وگاس و تورنمنت شگفت‌انگیز ایندین ولز متمرکز هستم.»

نادال به دلیل مشکل طولانی مدت لگن یک سال از میادین دور بود و در ژانویه به مسابقات بین‌المللی بریزبن بازگشت. او پس از پیروزی در دو مسابقه به مرحله یک‌چهارم نهایی رسید، اما هنگام رویارویی با جردن تامپسون دچار پارگی عضله در ناحیه لگن شد. این اتفاق باعث شد نادال یک هفته قبل از شروع گرند اسلم از مسابقات آزاد استرالیا کناره‌گیری کند.

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی