نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
جریمه سنگین در انتظار استقلال/ پنجره آبی‌ها دوباره بسته می‌شود؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه استقلال ناچار است با حداقل یکی از بازیکنان مازاد خود به توافق برسد.

استقلال که با بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی خود روبرو بود، در نهایت موفق شد با پرداخت بدهی‌ها پنجره نقل و انتقالاتی خود را باز کند و قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برساند. آبی‌ها در نقل و انتقالات زمستانی موفق شدند سیلوا، ماشاریپوف و فخرالدینی را به خدمت بگیرند و یامگا و مهری هم از جمع استقلالی‌ها جدا شدند. با کنار گذاشتن یامگا به دلیل مصدومیت از ناحیه چشم و همچنین جدایی سعید مهری، دو جای خالی در لیست استقلال باز شد و آن‌ها توانستند قرارداد ماشاریپوف و سیلوا را ثبت کنند.

این درحالیست که مدیران استقلال برای ثبت قرارداد فخرالدینی دچار مشکل هستند چرا که هنوز بازیکن دیگری به صورت رسمی از جمع آبی‌ها جدا نشده است. نکونام نام ارسلان مطهری و زبیر نیکنفس را در لیست خروج خود قرار داده ولی باشگاه استقلال هنوز نتوانسته رضایت این دو بازیکن را برای جدایی بگیرد و قراردادشان را به صورت توافقی فسخ کند. مطهری و نیکنفس هم بدون گرفتن پول حاضر به فسخ قرارداد نیستند و همین موضوع به یک مشکل بزرگ برای این تیم تبدیل شده است.

مشکلی که می‌تواند تبعات سنگینی برای استقلال به همراه داشته باشد. در صورتیکه باشگاه استقلال به صورت توافقی قرارداد مطهری یا نیک‌نفس را فسخ نکند و اقدام به فسخ قرارداد به صورت یکطرفه کند، در صورت شکایت این دو بازیکن، فسخ غیر موجه تلقی خواهد شد و آنوقت جرایم سنگینی برای استقلال به همراه خواهد داشت. در صورت وقوع چنین اتفاقی، باشگاه استقلال می‌بایست هم به بازیکنانی که قراردادشان را به صورت یکطرف فسخ کرده، غرامت بدهد و هم پنجره نقل و انتقالاتی آن‌ها دوباره برای یکسال بسته خواهد شد. استقلالی‌ها ناچارند یا با بازیکنان مازاد خود توافق کنند و یا اینکه قید حضور فخرالدینی را بزنند. گفتنی است تا این لحظه هیچ توافقی با نیکنفس و مطهری برای فسخ قرارداد صورت نگرفته است.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۷
  • علی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    نویسنده لنگی چرا همچین خبری برای تیم لنگ‌که هم‌سقف بودجه را سوراخ کرده و هم تعداد بازیکنان بالاتر از سقف از جذب کرده کار نمی کنی؟استقلال کی رو گرفته که داری این خبر مسخره رو نشر می دی؟
    • تاجی💙 IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      جان مولا فقط تیتر رسانه محترم را ببینید؟؟؟ لنگیا دیروز باختن یک کلمه در موردش ننوشتن اونوقت تا دلت بخواد در مورد استقلال با تیترهای واهی و الکی سعی در تضعیف استقلال دارند چقدر شما رسانه محترم تبیعیض و فرق میگذارید و چقدر انگی هستین خدایی شما رسانه محترم خبر ورزشی، چقدر آخه؟؟؟؟
    • پیروزهیس IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      خودت میگی لنگی ......این خبرهاازسوزش زیادلنگیاسرچشمه میگیره 🤫😡🤫🍅🤫😡🤫🍅🤫
    • جهان IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      مثلا امروز اس اس بازی داره ببینید چقدر خبر ورزشی داره با تیتر و اخبار یکطرف و بنفع تیم لنگ عزیزشون از تیم ما حمایت میکنه؟ ممنون رسانه محترم شما شر مرسان خوبیتو نمیخوایم حالا کدام خوبی والا نمیدونم... احسنت به این رسانه از ریشه و بن لنگی!!
    • جهان IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      ایشالا امروز اس اس بازیشو میبره و خاری میشود بر چشم تمام لنگیان جهان و شما رسانه محترم و لنگی 💙💙💙💙✌✌💙💙💙💙💙
  • مرتضی گروسی IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    چرا باید همیشه باشگاه های استقلال و پیروزی باید پنره شون بسته باشه پس وزارت ورزش فدراسبوون فوتبال ابن مفت خورهای شکم گند ه چیست فقط دنبال ریاست وصندلی خودشون هستند
  • فرشاد IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    مهاجم نوک نداریم،ارسلان بمونه و با توجه به ترافیک هافبکها زبیر بره
  • علی IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    یعنی چطور استقلال تهران همیشه پنجره آن قبل نقل و انتقال باز می‌شود و زمانیکه قرار داد بازیکنان جدید امضا شد دوباره پنجره بسته میشود؟!
    • عصطق لال طهران IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      عیب از پنجره ست .مثل خود عصطق لال لای در میکنه 😂😂😂
    • چرتپولیس IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      بچه فلاح و لنگی جان بقول خودتون سولاخ!! اونیکه باید لال بشه فکر کنم شما لنگیها و تیم همیشه بقول خودتون سولاختونه که دیروز با باختش دوباره برگ سبزی دیگر بر فتوحاتتون و افتخاراتتون افزود!! آخه شما لنگیا که همیشه سولاخین چرا باید بیاین اینجا و یاوه سرایی کنید و خودتون با حرفهای بیخودتون مانند تیم لنگ بیخودتون آبروی هرچی لنگیه بقول خودتون سولاخ رو هی ببرین، چرا؟؟ و برای چی؟؟ علتش اینکه تیم درپیت و کلنگتون همیشه سولاخ سولاخه بقول خودتون!! دیگه بگفته تمام کارشناسان فوتبالی و همه فوتبال دوستان واقعا هم باید قبول کنیم که تیم لنگتون سولاخ سولاخه 😅😅😅😅😅 لنگیه داشت میرفت بهش گفتن چرا ناراحتی و حرف نمیزنی برگشت گفت با من حرف نزنید ما لنگیا سولاخامونم سولاخه 😅😅😅😅😅 بهش گفتن که با یه باخت که نمیشه قطعی گفت و نظر داد برگشت گفت تیمی که از ۵۰ متری گل بخوره خب معلوم سولاخ سولاخ سولاخه دیگه 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 به لنگی میگن آلومینیوم دیشب چیکار کرد برمیگرده میگه سولاخ سولاخمون کرد😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅 تیم لنگ سولاخاشونم سولاخ سولاخ سولاخه 😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅😅
  • نقی بهجت IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    خبر ورزشی بدون تردید یکی از روزنامه های کاملا لنگی است؛ بارها و بارها این موضوع بارها ثابت شده است، و ماموریت دارند حاشیه سازی بر علیه استقلال داشته باشند، و گرنه به حاشیه دیروز در اراک می پرداختند که دروازه‌بان تاپ تیم ملی چه افتضاحی بار آوردند. خبر ورزشی موضع اش معموله یه دشمن کاملا شناخته شده بر علیه استقلاله.
  • علمدارسینایی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    این تیم مدیر عامل داره وهیئت مدیره دارد وسرمربی شما رسانه ها محترم نمیخواد در کار این اقایون دخالت کنید وبا این کارهاتون تیم را به حاشیه بکشید مشکل این تیم حل میشه وبه امید پروردگار وکوری چشم بد خواهان قهرمان میشه وهیچ مشکلی هم پیش نمیاد بروید وبه فکر تیم سوگلیتون باشین که اولین بازی را باخت وبیرو یک گل تاریخی خورد
  • میثم IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    مطهری واقعا چرا ول کن نیست؟!؟ خودش توپ رو لو میده و میفته دنبال بازیکن حریف!!! اقا برو سر جدت
  • فرور IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    تاج قهرمان تورو خدا توهاشیه نروید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی