نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
تثبیت صدرنشینی استقلال با شلیک تماشایی/ مرگ سهراب در آزادی بدون نوش‌دارو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تیم استقلال در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی رسید.

تیم استقلال امروز در دور برگشت لیگ برتر از هفته شانزدهم میزبان صنعت نفت آبادان بود که این دیدار درنهایت با نتیجه ۱-۰ به سود شاگردان جواد نکونام به پایان رسید.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند (۴۶ - امید حامدی‌فر)، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی‌پور (۴+۹۰- میلاد فخرالدینی)، گوستاوو بلانکو، آرمان رمضانی (۷۰- مهرداد محمدی)، سیدابوالفضل جلالی (۸۴- جعفر سلمانی)، رافائل داسیلوا و آرش رضاوند.

عکس تیمی استقلال

ترکیب صنعت نفت: پیام پارسا، عرفان قهرمانی، حسین شنانی (۶۴- علی یوسف)، طالب ریکانی، رضا امانی‌نژاد (۷۰- رحیم آلبوغبیش)، یوسف کی‌شمس (۸۷- فرزین معامله‌گری)، میثم تهی‌دست، فیاض میردورقی، فرشاد محمدی‌مهر (۸۷- فاخر تهامی)، محمدصادق بارانی و امیرحمد پناهی (۸۷- ساسان حسینی).

عکس تیمی صنعت نفت

داور مسابقه: حسن اکرمی

استقلال در نیمه نخست نمایش هجومی را در دستور کار قرار داد اما بازی بسته تیم صنعت نفت مانع موقعیت‌سازی آبی‌پوشان شد تا بازی در نیمه نخست با تسای بدون گل به پایان برسد.

در نیمه دوم استقلال خیلی زود به گل برتری رسید و مهدی‌ مهدی‌پور در دقیقه ۵۵ روی کار گروهی آبی‌پوشان در پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد و با شوتی دقیق و پرقدرت دروازه صنعت نفت را باز کرد.

این‌جا ببینید: ویدیو| سوپرگل استقلال به صنعت نفت با شلیک استثنایی مهدی‌پور

پس از این گل طالب ریکانی در دقیقه ۵۲ قصد داشت با شوت از راه دور دروازه استقلال را باز کند که شوت کاپیتان صنعت نفت به شکل خطرناکی از بالای دروازه حسینی به بیرون رفت.

در دقیقه ۶۰ ارسال جلالی به در محوطه جریمه به بلانکو رسید و ضربه سر این بازیکن در آستانه ورود به دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

بلانکو در دقیقه ۶۵ می‌توانست استقلال را به گل دوم برساند؛ شوت فنی این بازیکن روی ارسال جلالی به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۸۵ مهرداد محمدی روی یک ضدحمله با دریبل سر پا از مدافع صنعت نفت عبور کرد و در مصافی تک به تک ضربه این بازیکن با واکنش پیام پارسا به گل دوم استقلال تبدیل نشد.

استقلال با این پیروزی ۳۵ امتیازی شد تا قهرمان نیم‌فصل همچنان صدرنشین باشد و اختلافش را با تیم‌های سپاهان و پرسپولیس افزایش داد. صنعت نفت با این شکست با ۱۱ امتیاز در رده پانزدهم باقی ماند تا طلایی‌پوشان آبادان شروع خوبی سهراب بختیاری‌زاده نداشته باشند.

در همین ارتباط: ویدیو| خلاصه بازی استقلال ۱ - صنعت نفت ۰/ ۳ امتیاز با گل زیبای مهدی‌پور

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • ناشناس IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    حسین زاده از استقلال به خاطر طلبش شکایت کرده چه طور کارت بازی بازیکن های جدید استقلال صادر شده این بازی باید سه بر صفر بشه
  • علی IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    باید قبول کنیم این فصل تیم کیسه قهرمان میشه . پرسپولیس نابود کردن
    • پروفسور بی نتیجه IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
      همان طور که به کیروش هشت سال فرصت دادیم، باید به اوسمار کبیر هم هشت سال فرصت بدیم، همان طور که برای قلعه نویی هم قراردادش به همین بهانه تمدید شده. با اوسمار تا 1410 باید تمدید کنیم. نه به بی عدالتی
    • علی HU ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      نگو پرسپولیس لنگ درسته
  • بچه ها متشکریم IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    یکی زدیم چند تا نزدیم ولی فقط برای امروز عیبی یوخ ، بعد از چند هفته این بازی یواش یواش موتور تیم رو گرم میکنه و تیم روغنکاری میشه انشالله بازیهای بعدی بچه ها از هیچ فرصت گلی نباید براحتی بگذرند
  • استقلالی سربلند تاج قهرمان دوستاره IR ۲۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    ماشاالله به استقلال قهرمان و چشم حسودان کور باد.. انشالله با همین فرمون قهرمانی بزرگ دیگری در راه است .. دوستاره رو سینه مون و یک تاج روی سرمون ..👑💙💪 بعضیا هم چنان زیرند و موشک میخورند😁
  • کیسه کش وقیح منم IR ۲۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    بازم وا دادن یه کیسه کش دیگه و تقدیم امتیاز کمک معیشتی
  • چهل و پنج سال مافیای لنگ IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    آخه فخر الدینی زواری صادقی حامدی فر..سید حسینی‌...!! اینها بازیکن هستن..؟؟بازیکن بزرگ بیارید استقلال.. تیم باید شخصیت قهرمانی بگیره..
  • صالح IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۷
    برای بازی اول بعد مدتها دوری از میادین، هم نتیجه خوب بود هم بازی... خدا رو شکر سه امتیاز هم بدست اومد... باید اختلاف ها رو کم و کمتر کنیم و فقط به بازی بعدی فکر کنیم...
  • MMD IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    بازی تیمی استقلال حرف نداشت ولی عجیبه چطور بازیکنی مثل چشمی ملی پوش هست. واقعا افت داره واسه فوتبال مملکتمون .
  • وحید IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
    اگر توجه کرده باشید تمام مربیانی که سابقه بازی تو تیم کیسه را داشتند 3 امتیاز بازی جهت خودشیرینی تقدیم الاستقلال کردند و لی اگر مربیانی مثل تاتار یا حسینی ببازن اون وقت میشه لابی گری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی