ماجرای گزارش سمی و تحقیقات پاک/ دعوای باشگاه بزرگ و برنامه تلویزیونی بالا گرفت؛ این رفتارها را در رسانه رواج ندهید
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بایرن مونیخ به شدت از نقل قولی که از سوی مربی این تیم در یکی از برنامه ورزشی مطرح شده شاکی است.

چند روز پیش بود که شبکه اسکای مدعی شد توماس توخل در رختکن  از بازیکنان بایرن مونیخ به شدت انتقاد کرده اما حالا این باشگاه دست به تکذیب این خبر زده است.

بایرن مونیخ در نشست خبری پیش از دیدار یکشنبه این تیم ‏مقابل بوخوم به یکی از گزارش‌های شبکه اسکای درباره بایرن واکنش نشان داده و از این ‏شبکه به تندی انتقاد کرد. ‏دیتر نیکلز، مدیر رسانه بایرن مونیخ، در نشست خبری درباره گزارش اسکای ‏صحبت کرد و گفت: «اسکای به نقل از سرمربی ما توماس توخل حرفهایی مطرح کرده که ‏توسط او به زبان آورده نشده. این از نظر اخلاقی درست نیست. این رفتارها در دنیای ‏رسانه نباید رواج داده شود چون تاثیری خطرناک و سمی دارد و اعتبار رسانه را پایین می‌آورد.»

گزارش اسکای حاوی این ادعا بود که بعد از شکست ۳-۰ ‏بایرن مقابل لورکوزن در هفته گذشته، توماس ‏توخل در رختکن به بازیکنانش گفته بود: «شما آنقدر خوب نیستید که ‏من تصور می‌کردم. باید من خودم را با سطح شما سازگار کنم.» ‏

توخل شخصا در این مورد حرفی نزد و واکنش نشان دادن به این موضوع را به باشگاه واگذار کرد. اما واکنش بایرنی‌ها نیز از سوی شبکه اسکای بی‌پاسخ نماند و این شبکه از سلامت گزارش خود و اعتماد به خبرنگاران خود حرف زد.

در بیانیه‌ای که توسط شبکه اسکای منتشر شده، ادعای مدیر رسانه بایرن مونیخ رد ‏شده است. در این بیانیه آمده: «شبکه اسکای به خاطر پوشش زنده استثنایی رقابتهای ‏ورزشی شناخته می‌شود و البته به خاطر روزنامه‌نگاری تحقیقی‌اش. تیم ما و گروه ما ‏همیشه تحقیقات پاک را سرلوحه کارشان قرار می‌دهند و کاملا مورد اعتماد مدیران ارشد ‏این رسانه هستند.»

بیشتر بخوانید:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی