غول نروژی عصبانیتش را روی دوربین‌ها خالی کرد +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ارلینگ هالند یکی از بدترین بازی‌هایش برای سیتی را انجام داد و از شدت عصبانیت، دوربین اسکای اسپورت را هل داد.

ارلینگ هالند پس از یکی از بدترین بازی‌های خود در پیراهن منچسترسیتی، با هل دادن یکی از دوربین‌ها عصبانیتش را نشان داد. سیتی در تلاش برای حفظ عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر، عصر شنبه مقابل چلسی در اتحاد امتیاز از دست داد. شاگردان پپ گواردیولا برای باز کردن دروازه حریف به آب و آتش می‌زدند و در نیمه دوم ضربه رودری به آنها یک امتیاز داد و کار با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

هالند در این مسابقه فرصت‌های زیادی را از دست داد و عصبانیت و ناراحتی خود را سر دوربین اسکای اسپورت خالی کرد. این بازیکن ۲۳ ساله هنگام خروج از زمین یکی از دوربین‌های فوق‌العاده گران‌قیمت اسکای را با دست هل داد. طرفداران واکنش‌های زیادی به این حرکت هالند نشان دادند. خیلی‌ها از او انتقاد کردند و این کار او را بی‌احترامی به فیلمبردار دانستند، و عده‌ای دیگر به او حق دادند.

هالند در این تساوی ناامیدکننده در مجموع ۹ شوت داشت و گواردیولا از سرزنش این ستاره به خاطر از دست دادن امتیاز امتناع کرد. این مربی اسپانیایی گفت: «۱۱ سال بازی کردم و ۱۱ گل زدم. یک گل در هر فصل. من فرد مناسبی برای توصیه به مهاجمان نیستم. ما موقعیت‌ها را ایجاد می‌کنیم و بعد او گل می‌زند. من او را سرزنش نمی‌کنم.»

سیتی در حال حاضر چهار امتیاز از لیورپول صدرنشین و دو امتیاز از آرسنال رده دومی کمتر دارد و سه‌شنبه شب از برنتفورد در اتحاد میزبانی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: چلسی برای سیتی «پوچ» نبود!/ رقبای پپ شاد شدند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی