نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
ادعای عجیب درباره بیماری کارلوس کیروش/ دلیل اخراج سرمربی پرتغالی از قطر نتایج ضعیف نبود؟
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یک رسانه عربی از دلیل اصلی قطع همکاری فدراسیون فوتبال قطر با کارلوس کیروش قبل از جام ملت‌های آسیا خبر داد.

آلزایمر باعث اخراج کیروش از قطر شد، این گزارش سایت أوراس الجزایر از دلیل برکناری سرمربی سابق تیم ملی ایران از هدایت عنابی قبل از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا است.

کارلوس کیروش قبل از آغاز جام ملت‌ها به شکل غافلگیرکننده‌ای برکنار شد و تین‌تین مارکس اسپانیایی جانشین مرد پرتغالی شد و عنابی را به دومین قهرمانی آسیا رساند.

کیروش پیشنهاد مربیگری در تیم ملی فوتبال الجزایر را اخیرا رد کرد. رسانه الجزایری می‌نویسد که دلیل اصلی قطع همکاری فدراسیون فوتبال قطر با کیروش قبل از مسابقات حساس آسیایی بیماری فراموشی این مربی پرتغالی بود!

این رسانه عربی می‌نویسد که فدراسیون فوتبال الجزایر هم نباید با این مربی پرتغالی قرارداد امضا کند و او را مربی تیم ملی این کشور کند.

بیشتر بخوانید: آیا در دوران کارلوس کیروش انتقادها و تخریب‌ها کمتر بود؟/ بمب‌افکن‌های فوتبال ایران چه بلایی سر تیم ملی آوردند؟

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • gm IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    هشت سال تیم فوتبال رابه کی دادیم اونا فهمیدند ولی مانه
    • عادل IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      تو صد سال ديگه هم نمی فهمی کيروش کی بود!
  • مهران IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    این بدبخت روحتما ازسر دشمنی همچین انگی رو بهش چسبوندن
  • حق IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    نه داداش نتایج ضعیف چیه این آدم انقد پرو است الان میگه قطر تیم من بود بخاطر من قهرمان آسیا شد!! مثل ایران که بعد از برد جلوی ژاپن دستیار کی‌روش اعلام کرد این تیم ما بود !!!!!! بعد از باخت به قطر دستیار کی‌روش موبایلش رو خاموش کرد تا برد بعدی ایران روشن کنه ! کی‌روش نبود که با کلمبیا 6 گل از هندوراس خورد ، اون کی‌روش نبود که 3 گل از ژاپن خورد اون کی‌روش نبود که با قطر 4 گل از ایران خورد اون کی‌روش نبود که اولین باخت ایران به لبنان را رقم زد
  • آریا IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    کسانی ک از کیروش حمایت میکنن همچون کیروش آلزایمر دارن
  • مشتی پلوری IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    مرد بزرگی که به فوتبال ایران شخصیت و دیسیپلین داد که یک عده ۱۰۰سال دیگه متوجه نمیشن۰
  • مهدی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    کی روش به تیم ایران که حتی نمیدونستن چه کفشی توی چه زمینی باید بپوشن ۸ سال شخصیت داد تیمی رو ساخت که ۴ سال بعد رفتنشن قدتمند باقی موندن کلی لژیونر ساخت کسایی که میگن بده برن بازی ایران ارژانتین رو ببینن بازی ایران پرتغال رو ببینن بازی ایران شیلی که بهترین تیمشو گل بارون کردیم بازی ایران اسپانیا سال های دیگه که فوتبال ایران دست این پیشکسوت ها نابود شد یاد کی روش میکنین که چه مرد بزرگی بود پروفسور کی روش مرد بزرگ فوتبال ایران بود و هست ارزو دارم بر گرده به ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی