آقای وزیر، اوقات به کام است؟/ می‌دانید که استقلال تیم شماست!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با گذشته قریب به دو هفته از شروع ماجراهای درگیری نکونام و علی خطیر هنوز خبری از رئیس مجمع باشگاه استقلال نیست.

کیومرث هاشمی که در شهریور ماه سال جاری به جای حمید سجادی سمت وزارت ورزش و جوانان را بر عهده گرفت در طول ماه‌های گذشته به اشکال مختلف تلاش داشت تا همواره حضور و نقش پررنگ خودش را در اداره ۲ باشگاه زیر مجموعه وزارتخانه‌اش به نمایش بگذارد اما با اتفاقات مربوط به جدایی یحیی گل محمدی و دو تن از اعضای هیأت مدیره پرسپولیس و حالا اتفاقات بحران ساز جواد نکونام و علی خطیر در استقلال به نظر می‌رسد او فرصت برای رسیدگی به همه امور ورزش را دارد الی دو باشگاه مهم پایتخت ایران.

حضور علی آقامحمدی در هیات مدیره هم که گمان می‌شد در جهت اصلاح این نابسامانی است، تا کنون بروزی نداشته و نتوانسته این وضعیت را بهبود بخشد.

با مروری بر صحبت‌های هاشمی طی یک هفته اخیر درباره کاراته، تکواندو و سفرش به خوزستان و دغدغه مند بودنش درباره حضور بانوان آبادانی در ورزشگاه – که البته حائز اهمیت و مهم است - به نظر می‌رسد او ذهنش را به همه چیز و همه‌کاری مشغول می‌کند الا تیمی که هوادارانش روبروی وزارت ورزش تجمع کردند و از او مطالبه گرانه می‌خواستند به «فریاد»شان برسد.

آقای وزیر، اوقات به کام است؟/ می‌دانید که استقلال تیم شماست!

آقای آقای وزیر! اوقات به کام است؟ اصلا از باشگاه استقلال که اخبار خروجی اش همه اهالی فوتبال را نگران کرده خبر دارید؟ اگر دارید چرا واکنش نشان نمی‌دهید؟ چرا بزرگی تان را به نمایش نمی‌گذارید؟ و اگر ندارید عذر بدتر از گناه است که از زیرمجموعه خودتان که برایش خط مشی تعیین می‌کنید بی اطلاع هستید؟

سکوت مطلق «کیومرث هاشمی» که شنیده می‌شود از سوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی هم به شدت از این بابت تحت فشار است به نظر قابل تأمل می‌رسد و این حدس و گمان را ایجاد می‌کند که شاید خودش را در حد و اندازه تغییرات جدی در سطح مدیریت باشگاه استقلال یا لااقل کدخدامنشی برای حل مشکلات نکونام و خطیر نمی‌بیند!

آقای وزیر! مبادا دیر شود! استقلال با قهرمانی در نیم فصل اول به پایان دور رفت رسید و دور برگشت را هم با برد استارت زد! استقلال تیم شماست جناب کیومرث هاشمی، تیم وزارت ورزش!

بیشتر بخوانید: توصیه به پرهیز از اختلافات!/ راه حل عجیب مسئولان ورزش برای حل دعوای خطیر و نکونام

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • آفتابکار IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    وزیر فقط بابامسعود، وقتی رفت پیروزی به معنای واقعی یتیم شد.)))
  • سلاطین US ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    این هم مث بقیه میخواد سر به تن استقلال نباشه پورحیدری و حجازی بودن استقلال وضعش بهتر بود خداوکیلی وزیر مگه وزیر همه نیست یا فقط دنبال تامین منابع مالی برای درویش و پرسپولیسیاست هاشمی وقت نداره به استقلال برسه دنبال جور کردن اسپانسر برای پرسپولیس و پرداخت بدهکاری اسدی هست تا پنجره لنگیا باز بشه ، خدا لعنتتون کنه البته که لعنتتون کرده که این اوضاع احوالتونه
  • اس اسی IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    هواداران برن جلو وزارت ببینید چطور به تکاپو میفتن که می‌شوند را از دست ندهند.فقط تحصن جلو ورارت خانه
  • نسرین IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    وزیر به این بی بخاری تا به حال ندیده بودیم! اینو از کجا آوردنش؟
    • ع ق QA ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
      چه باید بکنه باند شماو زردها ( تاج و ساکت و بهاروند و مظلومی و ماجدی و خطیر و اعوان ) تا می آن دخالت کنند می گن دولت نباید دخالت کنه وقتی پول می خواهید هم عواملتون تو مجلس و جاهای دیگه کاسه چکنم بدست می گیرید بعدش این یک دعوای درون باندی بنفعتونه وزارت دخالت نکنه تا جعل و توطئه ها رو نشه
  • محسن IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    این خوابه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی