نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
۰
جدایی مورینیو به نفع سردار؟/ اولین حضور آزمون در ترکیب اصلی و گلزنی؛ اسطوره رم از جنگنده ایرانی راضی است
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

سردار آزمون در اولین حضور در ترکیب اصلی رم در سری آ با گل جواب اعتماد دروسی را داد تا مشخص شود فقط مهره محبوب مورینیو نبوده است.

سردار آزمون برای فوتبال ایران یک مهره تعیین کننده و تاثیرگذار است و به طور طبیعی اتفاقات پیرامون زندگی شخصی فعالیت باشگاهی او نیز توسط طرفداران فوتبال در ایران رصد می‌شود. آن هم با دقت بسیار چرا که سردار برای ما بسیار مهم است.

وقتی سردار بعد از ۸ سال با یک حاشیه بزرگ لیگ روسیه را به مقصد بوندسلیگا ترک کرد، خیلی‌ها نگران این انتخاب بودند چرا که لورکوزن باشگاهی خوشنام برای ما ایرانی‌ها نیست. از مربیانی که سر تمرین این تیم رفته یا از این تیم به فوتبال ما آمدند تا بازیکنانی که به این تیم ترانسفر شدند و هیچ کدام آینده خوبی نداشتند!

سردار مصدوم بود و در آن مقطع نتوانست خود را در لورکوزن جا بیندازد. در جام جهانی هم کمکی به فوتبال ما نکرد و همه چیز برای او آنقدر بد پیش رفت که با یک انتقال قرضی سر از رم در پایتخت ایتالیا درآورد. تیمی که خوزه مورینیو را داشت و با مطرح شدن اسم سردار حاشیه‌ها پیرامون جالورسی زیاد شد.

همه به یاد داریم که چه اتفاقی افتاد، از نظر مورینیو تا حمله هواداران بابت این خرید و تمام آنچه فشار ابتدای حضور برای یک ستاره خارجی را بیشتر و بیشتر کرد. سردار اما ماند و جنگید. مصدومیتش تمام شد و کم کم خود را به استاندارد بازی رساند. درست در همین روزها که به روحیه نیاز داشت نام او از لیست اروپایی رم هم خط خورد!

وقتی سردار در جام ملت‌های آسیا همان ستاره همیشگی برای ایران بود خبر رسید که مورینیو از رم اخراج شده و دنیله ده روسی اسطوره دوم باشگاه رم بعد از توتی سکاندار هدایت گرگ‌ها شده است. خوشبختانه ده روسی برخلاف مورینیو استقبال خوبی از ستاره ایران داشت و در قدم اول نام او را وارد فهرست اروپایی کرد.

وقتی مربی یک قدم در جلب اعتماد شما برمی‌دارد، بازیکن دلگرم شده و روحیه می‌گیرد. وقتی سردار به پایتخت ایتالیا و سری آ برگشت ده روسی به او فرصت داد و مقابل فرازینونه سردار با یک گل به خوبی جواب اعتماد مربی تازه را داد. سردار بعد از این مسابقه در مورد شادی بعد از گل و رفتارش با تماشاگران هم توضیحی داد که او را بیشتر در دل هواداران فوتبال در سرزمین چکمه جا کرد. او حالا در کنار رحمان رضایی تنها ایرانی‌هایی هستند که در یک فصل بیش از یک گل در کالچو زده اند.

همه این اتفاقات مثبت مایه خوشنودی ماست. حالا سردار در بهترین شرایط روحی و جسمی قرار دارد و این به نفع تیم ملی ما هم هست و البته یک درس بزرگ برای بازیکنان که بدانند اگر شرایط در باشگاهی مطلوب میل آنها نبود، در فوتبال حرفه‌ای باید بمانند و بجنگند تا شرایط را به نفع خود تغییر دهند.

بیشتر بخوایند:

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی