نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟
هوادار استقلال گفت نکونام فرار رو به جلو می‌کند!/ چرا وزارتخانه ساکت مانده و به ماجرای استقلال ورود نمی‌کند؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مدیرعامل اسبق استقلال قاطعانه می‌گوید وزارت ورزش باید به ماجرای جواد نکونام و علی خطیر ورود کند

دعوای سرمربی و مدیرعامل استقلال به جایی رسیده که به نظر می‌رسد طرفین در حال مسدود کردن تمام مسیرها برای بازگشت به روزهای عادی هستند. در این میان حرف‌های امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با خبرورزشی پیرامون ماجرای مذکور جالب توجه است.

تقابل جواد نکونام و علی خطیر حسابی بالا گرفته و عده ای مسئله را از دو منظر می‌نگرند. بخش اول جواد نکونام است. عده ای می‌گویند به هر حال خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال است و نکونام باید موضع خودش را روشن کند که می‌خواهد با این مدیرعامل کار کند یا نه؟
گاهی اوقات مردم به واسطه رسانه‌ها نظرات خودشان را بیان می‌کنند در مورد همین مسئله چند روز قبل یکی از مخاطبان رادیو ورزش با این شبکه تماس گرفته بود و صدایش پخش شد. این مخاطب مدعی بود نکونام با چنین مصاحبه‌های تندی در واقع فرار رو به جلو می‌کند و یک مخاطب دیگر نیز تاکید داشت سرمربی استقلال از ابتدا می‌دانست اوضاع در این باشگاه چگونه است و اگر حالا برای کار کردن با این وضعیت مشکل دارد، می‌تواند برود. این حرف‌هایی که گفتم صحبت من نبود بلکه از طرف طرفداران استقلال در رادیو پخش شد و من در واقع نقل قول کردم. به لحاظ چارت مدیریتی اما سرمربی در هیچ تیمی تافته جدا بافته نیست و زیر مجموعه مدیرعامل باشگاه قرار می‌گیرد. از نظر مدیریتی سرمربی و دستیارانش فقط در حیطه مستطیل سبز اختیار تام دارند و باید زیر نظر مدیرعامل کار کنند البته خود مدیرعامل هم زیر نظر هیئت مدیره است و این هیئت همانطور که یک مدیرعامل را انتخاب می‌کند، می‌تواند در صورت صلاحدید، او را برکنار نماید. البته هیئت مدیره به لحاظ قانونی چنین اختیاری دارد ولی واقعیت امر این است که در سال‌های اخیر هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس  مدیرعامل را انتخاب نکرده‌اند. من قبول دارم که رئیس مجمع نظرش در انتخاب مدیرعامل باشگاه  مهم است اما گاهی اوقات در سالیان گذشته شاهد بودیم که وزیر ورزش به عنوان رئیس مجمع  مدیرعامل انتخاب کرده و این بر اساس قانون تجارت کاملاً خلاف است.

این ماجرا  بخش دیگری هم دارد و عده‌ای تاکید دارند علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه هم یا باید صراحتاً تصمیم بگیرد یا اینکه از سمت خودش کنار برود.
به نظرم در این شرایط آستانه تحمل طرفین بسیار کم شده و وزارت ورزش حتماً باید ورود کند. من نمی‌دانم چرا این وزارتخانه و معاونت قهرمانی آن در مسئله استقلال ورود نمی‌کند؟ استقلال یک سرمایه ملی است این همه هزینه برای این باشگاه شده اما حالا همه چیز در آستانه وقوع اتفاقات عجیب و غریب قرار گرفته است. وزارت ورزش باید ورود کند و مطمئن باشید هیچ مشکلی هم از بابت فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ایجاد نمی‌شود. واقعاً نمی‌دانم یعنی چه که وزارتخانه وارد ماجرا نمی‌شود؟!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اکبرمعراجی IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    نکونام مرد محبوب استقلالی هاست وهمه بدونند فنی ترین مربی فوتبال ایران، نکونام هست
    • {………} IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      فنی نه کارکشته ترین ادم جهان هست.
    • نقی بهجت IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      برای ما هیچ نامی بالاتر از استقلال نیست؛ همه اینا از باشگاه استقلال اعتبار و افتخار کسب کرده اند و نمی توانند بالاتر از خود باشگاه باشند.
  • نادر IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    واقعا چرا وزارت ورزش تماشاچی شده این دو باشگاه فعلا زیر نطر شما هستند
    • مافیای سرخ IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      خطیر عامل نفوذی مافیای سرخ تاج و افشاریان هستش که ماموریتشم گذاشتن تو کار نکونام و استقلال و عدم نتیجه گیری تیمه آخه مگه میشه با دست خالی به جنگ حریفان تا دندان مسلح بری
  • متین IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    حرف درستی است آستانه تحمل طرفین خیلی پایین هست
  • پرویز IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    این دو نفر شدن مثل دو تا خروس جنگی که مرتب با هم میجنگن و هوادار برایشان مهم نیست
  • آبی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    تا کی میخواد این وضع ادامه پیدا کنه و وزارت ورزش هم تماشا کنه
  • پسر عمو IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    دعوای مدیر عامل و سر مربی بیشتر کودکانه است تا منطقی
    • علی IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
      این کودک که میگی علی خطیره چرا چون مثل اینکه اسباب بازی یه بچرو بگیره یه بچه دیگ بهش نده نکونام میگه بازیکن میخام لنگ هر روز داره خرید میکنه جالبه لیستش پر نمیشه باز میگن درویش فلان باید بره خطیر تقویت نکرد تیمو زد زیر همه حرفش نکونام هیچ تقصیری نداره چون داره حرف من هوادار میزنه اگه نزنه هم میاین میگین هوادارو اصلاحساب نمیکنه این کثافت کاریا کار خطیره که به هدفش که برکناری جواد نکونام برسه خطیر باید خودش مثل اقا ها استعفا بده بره تا بدتر از این نابود نکرده تیمو
  • اشنا IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    بگو کی باید مدیرعامل بشه که با نکونام بتونه همکاری کنه . سرمربی خیال میکنه اینجا اروپاست و مدیرعامل همه کاره. درک و فهم بازیکن ملی نباید اینقدر نزول کنه و نفهمه شاید راست بگه ولی ایران اروپا نیست
  • پیمان IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    بابا این واعظ دیگه چی میگه واقعا این همه هوادار پشتیبان نکونام و نمیبینه ودر مورد ی هوادار متتقد جواد حرف میزنه متاسفانه واعظ آشتیانی ادم مغرور و لنگه هنون هطیره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

نتیجه بازی تراکتور - استقلال؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی