نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟
قلعه‌نویی تکذیب کرد: شرط در قرارداد من؟ چنین چیزی وجود نداشت!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی مدعی شد در قرارداد او شرط وجود نداشت.

پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، رسانه‌ها نوشتند شرط تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی از سوی فدراسیون فوتبال حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌ها است و از آنجایی که این اتفاق رخ داده است، قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی تمدید شده است.

امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر گفت: در قرارداد من شرطی وجود نداشت. اگر تیم ملی نتیجه نمی‌گرفت من خودم می‌رفتم.

اینجا میثاقی، مجری برنامه فوتبال برتر از امیر قلعه‌نویی پرسید آیا تیم ملی در جام ملت‌های آسیا نتیجه گرفته است؟ سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال گفت: ما می‌توانستیم مردم را خوشحال کنیم و برابر با توانمندی نتیجه بگیریم.

فدراسیون فوتبال در پایان جام ملت‌ها از تمدید قرارداد امیر قلعه‌نویی تا پایان جام جهانی خبر داد. خیلی‌ها تصور می‌کردند، این تمدید به خاطر حضور تیم ملی در نیمه نهایی جام ملت‌ها بود اما امیر قلعه‌نویی این موضوع را تکذیب کرد و گفت: در قرارداد او هیچ شرطی وجود نداشت.  

بخش‌های دیگر صحبت‌های امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر:

گزارش کامل را این‌جا بخوانید: قلعه‌نویی: آقای میثاقی حرف منطقی بزنید/ از فرگوسن که بالاتر نیستیم، او هم می‌گوید شانس!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رضا IR ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۳۰
    آقای میثاقی دلت میخاست قلعه نویی را متحمل کنی
  • سیسیلی ضد مافیا IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    بعد از کیروش درجه 2 باید مربی درجه 1 جهانی مثل یواخیم لوو هروه رنار هکتور کوپر مانچینی می آوردیم.دیدید که اسکوچیچ درجه3چقدر تیم اصولی ساخته بود و کم کم داشت از ترکیب هزارباره کیروش جدا میشد.حال تصور کنید اگر مربیان درجه یک جهانی بودند در طی مثلا چهار سال چقدر فوتبال ایران پیشرفت میکرد.قلعه نویی همان تیم کیروش را به جام ملتها برد.با یک تغییر و آن هم استفاده از روش پنجاه سال قبل بزن زیر توپ بود.تیم کیروش به پایان راه رسیده است و در آینده روزهای تلخی در انتظار تیم ملی است.هرچه سریعتر بجای قلعه نویی یک مربی طراز اول جهانی بیاورید.قلعه نویی از عطایی بهتر نیست و نتایج بدتری در جام جهانی خواهد گرفت.دوران تهییج بازیکن با حرفهای تکراری گذشته.وقتی آنهمه به بازیکن فشار می آوری اخراج میشود دروازه خالی گل نمی زند گل مفت میخورد و بالاخره در مقابل تیم ضعیفتر خسته تر میشود و شکست میخورد
  • ت IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۱
    تاج چرا باش تمدید کردی مقصر اول از این به بعد شمایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

زیباترین گل هفته از نظر شما؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی