نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟
سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
۰ |
۰
شوک ناگهانی به سپاهان در آستانه بازی با الهلال
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

ژوزه مورایس نمی‌تواند از بازیکن جوان خود به دلیل جدایی از این تیم بهره ببرد.

سپاهان ایران دو شب دیگر باید در مسابقه برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه کینگدام آرنا مقابل الهلال عربستان قرار بگیرد و با توجه به شکست سه بر یک در بازی رفت در اصفهان، کار دشواری برای جبران و صعود دارد، اما محرومیت محمد دانشگر و حالا هم غیبت محمد قربانی، دست ژوزه مورایس را در خط دفاعی خالی‌تر از قبل می‌کند.

محمد قربانی که روز پنج‌شنبه هفته گذشته در دیدار رفت لیگ قهرمانان آسیا مقابل الهلال عربستان به طور کامل در زمین بود و در پست هافبک دفاعی استفاده شد، با توجه به اخراج محمد دانشگر گزینه مناسبی برای مورایس در پست دفاع میانی برای جدال برگشت به شمار می رفت ولی به دلیل انتقال این بازیکن به اورنبورگ روسیه، او در بازی برگشت حضور ندارد.

این ستاره جوان فوتبال ایران قبل از بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان مقابل الهلال عربستان قراردادش با اورنبورگ روسیه را منعقد کرد و طبق توافق انجام شده قرار بود فقط در جدال رفت به میدان برود که همین اتفاق هم افتاد و اکنون همراه کاروان سپاهان ایران به ریاض سفر نکرده است.

شرط باشگاه اورنبورگ روسیه این بود که قربانی فقط در بازی رفت برای سپاهان مقابل الهلال به میدان برود که این اتفاق هم افتاد، اما باشگاه ایرانی با توجه به اخراج محمد دانشگر، تلاش زیادی کرد تا اورنبورگ را برای ماندن قربانی در جدال برگشت در اختیار داشته باشد که این اتفاق نیفتاد.

محمد قربانی که در دور رفت لیگ برتر ۱۴ بازی برای سپاهان انجام داد و فقط در یک مسابقه به دلیل محرومیت حضور نداشت و از سوی دیگر در تمام ۶ مسابقه این فصل لیگ قهرمانان آسیا نیز به میدان رفت، پنج‌شنبه شب هفته جاری در مسابقه برگشت برابر الهلال عربستان غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: جوان اول فوتبال ایران در راه اروپا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

کدام دو تیم فینالیست‌های لیگ قهرمانان اروپا خواهند شد؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی